تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/07/19 - 17:27
کد خبر: 519207

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

طی دو عملیات پلیس خراسان جنوبی ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرمانده انتظامی شهرستان سرایان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۴ هزار و۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی شکوهی راد اظهار داشت: مأموران انتظامی سرایان در اجرای طرح برخورد با خودروهای سوختی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار ۴ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های مأموریتی پلیس بوده و تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت که با این پدیده شوم مبارزه و جلوی آن گرفته شود تا گام‌های مؤثری در راستای رونق تولید برداشته شود.

فرمانده انتظامی درمیان هم از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان مرادی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان در پی دریافت اخبار واصله، مبنی بر نگهداری و قاچاق فرآورده‌های نفتی در یکی از مرغداری‌های سطح حوزه استحفاظی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده؛ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ ۲ پاتوق معتادان مواد مخدر در طبس

فرمانده انتظامی طبس همراز دستگیری ۱۱ نفر خرده فروش و معتاد و پلمپ ۲ واحد مسکونی پاتوق معتادان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس حسنی اظهار داشت: با توجه به گزارشات و اخبار واصله مردمی و نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق استعمال مواد مخدر در محله‌های شهر طبس، مراتب در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، ۲ واحد مسکونی که پاتوق معتادان مواد مخدر بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پاتوق‌های استعمال مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی تکمیلی از این مکان، ۳۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و در این رابطه ۱۱ نفر معتاد و خرده فروش مواد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضائی ۲ واحد مسکونی نیز پلمپ شد؛ خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسنی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از این اقدام پلیس، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صدور مجوز هزار خودروی وارداتی در سامانه جامع تجارت
درختان اصفهان ایستاده می‌میرند
۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد
مهمتری اصل در مسیر پاسخ به مطالبات مردم، ایجاد نشاط اجتماعی است
درویش: آقا کریم جمله‌ای «زرین» در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس داد
ادمین کانال تلگرامی وابسته به منافقین لو رفت
ساپینتو رسما قراداد بست و معرفی شد
در بیست و یکمین قرار تکه چهارم پایتخت چه گذشت؟
تظاهرات حمایت از فلسطین در قلب آمریکا
پیکر سیدحسن نصرالله الان کجاست و چه زمانی تشییع می‌شود؟
جمله عجیب جواد خیابانی: آقای مجیدی شما خودت پای منقل نشستی!
کریم باقری به پرسپولیس برگشت
هشدارحوزه‌های علمیه به رژیم صهیونیستی درباره جسارت به مراجع تقلید
عملیات ویژه مقاومت فلسطین در شمال غزه
رسوایی دختر ۱۸ ساله به خاطر ازدواج
باز هم انفجار معدن ؛ این بار در خوزستان
هدیه رهبر انقلاب به دست سفیر مجروح ایران در لبنان رسید
«آیگوز»؛ یگان ویژه ارتش اسرائیل برای جنگ با حزب‌الله
اجرای رزمایش مشترک امداد و نجات ایران و عمان
«چت‌جی‌پی‌تی» رادیولوژیست‌ها را پشت سر گذاشت!
رضوانی: ‌جبهه پایداری موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت نظام می‌داند +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top