تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/21 - 13:48
کد خبر: 519311

چرا رئیس مجلس قبل از ژنو به بیروت رفت

چرا رئیس مجلس قبل از ژنو به بیروت رفت

رییس مرکز ارتباطات، رسانه و امور فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تشریح علت سفر رئیس مجلس به بیروت قبل از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ایمان شمسایی رییس مرکز ارتباطات، رسانه و امور فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتشار فیلمی از خلبانی قالیباف رئیس مجلس در آسمان بیروت در صفحه شخصی در اینستاگرام نوشت:

«از فردا در ژنو اجلاس (IPU) برگزار می شود. تمام روسای مجالس کشورهای دنیا آن جا جمع می‌شوند تا درباره مهمترین مسائل جهان و حوزه کاری خود گفت‌وگو کنند.

مجلس‌ها، تجلی اراده ملت‌هایند؛ ملت‌هایی که امروز بیدار شده‌اند و یکصدا مظلومیت غزه و لبنان و فلسطین را فریاد می زنند، اما سران دنیا که مجالس شاخص‌ترین آن‌ها هستند، چقدر همراه ملت خود شده‌اند؟

رییس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به ژنو به بیروت آمد تا ضمن اعلام همبستگی ملت ایران با مقاومت لبنان و فلسطین، پیام مظلومیت مردم دردمند محور مقاومت را در اجلاس ژنو فریاد بزند.»

بخش مهمی از دیدارها و سخنرانی های رئیس مجلس در اجلاس بین‌المجالس جهانی (IPU) که فردا آغاز می شود تبیین و تشریح جنایات صهیونیست ها و حمایت از گروه های مقاومت در مقابل این جنایات خواهد بود تا پیام مظلومیت و ایستادگی مردم لبنان را به دنیا برساند.

همچنین محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس با اشاره به سفر قالیباف رئیس به بیروت در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«سفر دکتر ⁧قالیباف⁩ به لبنان و ابلاغ پیام رهبر انقلاب به مردم و مسئولان لبنان در میان تهدیدات رژیم نامشروع و قبل از سفر به ژنو، حامل پیام روشن برای مردم مقتدر ⁧لبنان⁩ و البته رژیم حرامزاده صهیونیستی است: جمهوری اسلامی ایران تا آخر و برای همیشه در میان میدان و در کنار ⁧حزب‌الله⁩ و محور مقاومت است.»

مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«سفر به بیروت در میانه هنگامه ای که آتش و دود تجاوز دشمن را حتی از پنجره هواپیما می توان دید افتخاری بزرگ است. پیام این سفر این است: مقاومت استوار و سربلند ایستاده و دشمن روز خوش نخواهد دید.»

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف که برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی عازم ژنو است پیش از سفر به سوئیس برای گفت و گو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به بیروت سفر کرد.

قالیباف عصر امروز و پس از دیدار با مقامات لبنانی، بیروت را به مقصد ژنو ترک خواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انتصاب رسولی به عنوان مشاور سیاسی رئیس مجلس
زنان تهرانی در همدلی طلایی به جبهه مقاومت طلا اهدا کردند
دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد می‌شود
قالیباف عازم ژنو شد
وزیر کشور سوریه به مومنی تبریک گفت
تاریخ‌سازی خاتون با صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا
وحشت نتانیاهو از وحدت لبنان
اردوغان: رویای نتانیاهو، به کابوسی برای اسرائیل تبدیل می‌شود
عراق حمله به نیروهای سازمان ملل متحد در لبنان را محکوم کرد
سفر رئیس مجلس به لبنان +عکس
اجتماع نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
روسیه و ایران در مقابل تهدید اسرائیل علیه سوریه تدبیری کنند
سه پیام روشن قدم زدن قالیباف در ضاحیه بیروت
حزب‌الله پایگاه ارتباطات ارتش اسرائیل را در هم کوبید
زمان واریز یارانه نقدی مهرماه
اسرائیل یک هیولاست که صلح و آرامش را از منطقه گرفته است
تاکید اسپانیا بر توقف صادرات تسلیحات به اسرائیل
اقامه نماز بر پیکر سردار شهید نیلفروشان توسط رهبر انقلاب
پروازهای فرودگاه مهرآباد متوقف شد؟
حمایت پرسپولیس از اورونوف پس از اقدام جنجالی
شکست طرح ژنرال‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top