تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/29 - 12:41
کد خبر: 520239

مراسم معارفه موسیمانه در تهران برگزار می‌شود

مراسم معارفه موسیمانه در تهران برگزار می‌شود

باشگاه استقلال تهران اعلام کرد: با توجه به برگزاری دیدار استقلال با النصر در کشور امارات و پرواز کاروان آبی‌پوشان به دبی، پیتسو موسیمانه به همراه اعضای کادر فنی خود در دبی به کاروان تیم ملحق و مراسم معارفه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ باشگاه استقلال روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال می‌رساند، همانطور که مدیریت باشگاه استقلال و اعضای هیات مدیره وعده داده بودند، پس از بررسی‌های فراوان و نظرخواهی از کارشناسان و پیشکسوتان، سرانجام پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال معرفی شد.

این انتخاب به واسطه کارنامه موفق ایشان صورت گرفت و امید است در آینده کادرفنی استقلال بتوانند زمینه موفقیت‌های بزرگ و رضایتمندی هواداران را فراهم آورند تا بتوانیم دوباره قدرت واقعی استقلال را در میادین داخلی و بین‌المللی به معرض نمایش بگذاریم.

در خصوص زمان آغاز به همکاری سرمربی جدید و اعضای کادر فنی استقلال نیز شایان ذکر است، با توجه به برگزاری بازی استقلال– النصر در کشور امارات، و پرواز کاروان آبی‌پوشان به دبی، پیتسو موسیمانه به همراه اعضای کادر فنی خود در دبی به کاروان استقلال ملحق خواهند شد و از نزدیک بازی استقلال – النصر در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

بر اساس توافق صورت گرفته با سرمربی جدید، قرار است مسئولیت فنی این بازی همچنان در اختیار سهراب بختیاری‌زاده و کادر فعلی تیم فوتبال استقلال باشد و پس از پایان بازی، کادرفنی جدید به همراه بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی به تهران بازخواهند گشت تا فعالیت رسمی خود را با استقلال در تهران آغاز کنند.

پس از بازگشت کاروان استقلال از سفر به امارات، مراسم معارفه موسیمانه در تهران انجام خواهد شد که زمان و مکان این نشست خبری متعاقبا به اطلاع رسانه‌های گروهی خواهد رسید.

امید است با انتخاب سرمربی کادرفنی استقلال با همراهی و حمایت هواداران شاهد اتفاقات خوب برای استقلال باشیم تا دوباره در کنار هم بتوانیم موفقیت‌های باشگاه محبوب خود را جشن بگیریم.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا روز سه‌شنبه-اول آبان- از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. این مسابقه در ورزشگاه راشد شهر دوبی برگزار خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شهید یوسفی جزو نیروهای تحول آفرین در سپاه ناحیه زنجان بود
زلزله مرز اصفهان و چهارمحال و بختیاری را لرزاند
اعلام نتایج ذخیره های رشته‌های گروه علوم تجربی آزمون دانشگاه آزاد
مردم؛ گمشده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان
بقائی: رژیم صهیونسیتی به دنبال اضمحلال هویت ملت فلسطین و اماکن مقدس این سرزمین است
وقتی صهیونیست‌ها حتی از محل شهادت «السنوار» هم می‌ترسند
نسخه تصویری تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» +فیلم
بررسی دوباره اصلاح لایحه تعطیلی روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
اعلام آمادگی فراجا برای اجرای قانون حجاب
یک اثر هنری
وام‌های جیب به جیب
انحراف در اقتصاد
مراسم سومین روز شهادت سردار شهید نیلفروشان +عکس
فقدان «قهرمان غزه» خللی در عزم مقاومت به وجود نمی آورد
نکوداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی (ره) +عکس
اقدام متفاوت یک شهروند تهرانی در حمایت از لبنان
تصویری متفاوت از نادر سلیمانی در سریال «رویای نیمه شب»
عالیشاه: قهرمانی دور از دسترس نیست
خبر مهم برای بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان
اهدای سرویس طلا به لبنان توسط زن تبریزی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top