تاریخ انتشار: 20 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 580

گزارش کامل تجمع دانشجویان مقابل سفارت کشور نژاد پرست آلمان

بنابراین گزارش تجمع‌کنندگان همچنین پلاکاردهایی با مضامین «خواهر شهیده‌ام! خون تو پایه‌های کاخ پوشالین استکبار را فرو خواهد ریخت»، «مرگ بر نژادپرست»، «مرگ بر نژادپرست اروپایی»، « بای ذنب قتلت»، «کشتار وحشیانه؛‌ منطق حقوق بشر اروپایی»، «قتل زن محجبه، نمادی از حقوق بشر اروپایی»، «نژادپرستی تا ابد محکوم است» و «خواهر شهیده‌ام راهت ادامه دارد» در دست داشتند.

خبرنامه دانشجویان ایران:تجمع دانشجویان ایرانی در اعتراض به شهادت بانوی محجبه مصری در دادگاهی در آلمان امروز با حضور صدها تن از دانشجویان در مقابل سفارت آلمان در تهران برگزار شد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در این تجمع که پیش از ظهر امروز شنبه و به دعوت دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواه دانشجویی و در اعتراض به قتل یک بانوی محجبه در آلمان در مقابل سفارتخانه این کشور در تهران، برگزار شد، دانشجویان با سر دادن شعارهای «مرکل، مرکل؛ خجالت، خجالت»، «مرگ بر نژادپرست صهیونیست» و «مرگ بر نژادپرست آلمان» خشم و انزجار خود را از قتل «مروه الشربینی» بانوی محجبه مصری در دادگاهی در آلمان نشان دادند.
بنابراین گزارش تجمع‌کنندگان همچنین پلاکاردهایی با مضامین «خواهر شهیده‌ام! خون تو پایه‌های کاخ پوشالین استکبار را فرو خواهد ریخت»، «مرگ بر نژادپرست»، «مرگ بر نژادپرست اروپایی»، « بای ذنب قتلت»، «کشتار وحشیانه؛‌ منطق حقوق بشر اروپایی»، «قتل زن محجبه، نمادی از حقوق بشر اروپایی»، «نژادپرستی تا ابد محکوم است» و «خواهر شهیده‌ام راهت ادامه دارد» در دست داشتند.

* یاوری: شهادت مظلومانه بانوی محجبه مصری نشانه مرگ حقوق بشر در اروپاست
در ادامه این تجمع احسان یاوری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در سخنانی اظهار داشت: سوال ما از نژادپرستادن غربی که بانوی محجبه مصری را به شهادت رسانده‌اند این است که با چه رویی دم از حقوق بشر می‌زنید و از طرف دیگر زن مسلمانی را در مقابل چشمان همسر و فرزندش به شهادت می‌رسانید؟

وی خطاب به دولتمردان آلمانی گفت: شما دولتمردان آلمان همان کسانی هستید که هنگامی که آن زن ایرانی در آشوب‌های اخیر تهران از طرف جاسوسان مورد حمایت شما مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و در پی آن نیز با فرافکنی این قتل خود را به مأموران امنیتی ایران نسبت دادید.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: کشور آلمان همان کشوری است که سلاح کشتار جمعی در اختیار صدام قرار داد و با حمایت کامل از آمریکای جنایتکار، دست به اشغال افغانستان و عراق زد.
یاوری تصریح کرد: ما می‌دانیم پشت سر تمامی این جنایت‌ها صهیونیست‌ها قرار دارند و یقین داریم در رأس تمامی این فتنه‌ها آمریکایی جنایتکار نقش بی‌نقاب دارد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در ادامه تأکید کرد: سوال ما از دولت آلمان این است که چطور وقتی که مردم غزه به خاک و خون کشیده شدند، از شما صدایی در نیامد اما وقتی منافعتان به خطر بیفتد از طریق رسانه‌های مورد حمایت خود گوش دنیا را کر می‌کنید؟

وی در خصوص عدم وجود آزادی عقیده و بیان در کشور آلمان تصریح کرد: یقینا آزادی عقیده و آزادی بیان در کشور آلمان وجود ندارد و این با کشته شدن زن محجبه مصری در دادگاه این کشور به وضوح نشان داده شد.

* جلولی: دولت مدعی آلمان در شهادت شربینی مسئول است
به گزارش فارس، علیرضا جلولی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در این تجمع اعتراض‌آمیز نیز با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی در اینجا جمع شده‌اند تا آخرین اخطار خود به نژادپرستان صهیونیست‌ و حیوانات انسان‌نما را به گوش جهانیان برسانند، گفت: مرکل باید بداند زیرنظر صهیونیست‌ها شرف ملت آلمان را زیر سوال برده است.

وی با اشاره به سکوت سران آلمان در قبال جنگ غزه و لبنان و همچنین کشتار مردم پاکستان، عراق و افغانستان تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر تهران، یک زن ایرانی توسط آنها کشته شد و در رسانه‌های غربی وابسته به خودشان نیز سر و صدا برپا کردند که ایران این زن را به قتل رساند، در حالیکه یک نژادپرست بی‌قید و بند در کشوری که ادعای آزادی دارد، به راحتی یک زن مسلمان مصری را در مقابل دیدگان قاضی دادگاه به قتل رساند.

این فعال دانشجویی افزود: دولتمردان آلمانی باید بدانند که وقتی توان اداره دادگاه خود را ندارند، چگونه می‌توانند ادعای مدیریت نظم جهان را داشته باشند.

جلولی با تأکید بر اینکه نژادپرستان و خودکامگان غربی باید بدانند آینده از آن مستضعفان جهان است، خاطرنشان کرد: ما ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد و پایان شرم‌انگیزی برای آنها و کسانی که دنباله‌رو آنها هستند، رقم خواهیم زد.

وی در ادامه اظهار داشت: اوباما،‌ مرکل و بقیه سیاستمداران بی‌عقل که در غرب نشسته و برای جهان سوم نقشه دموکراسی می‌کشند،‌حیواناتی انسان نما هستند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری اجازه پیشروی و نشر فرهنگ ضدانسانی را به نژادپرستان غربی نخواهد داد و آنها را ریشه‌کن خواهد کرد، افزود: شهیده حجاب راه آزادگی را در جهان دوباره کلید زد و تمامی آزادیخواهان در سراسر جهان ادامه دهنده راه وی خواهند بود.

جلولی خطاب به کشورهای استعمارگر و مستکبر تصریح کرد: شما نشان دادید که چهره کریه‌تان از پشت نقاب خارج شده و ما دانشجویان ایرانی فریب حرکات و سخنان شما را نخواهیم خورد.

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل کشور در پایان سخنانش تاکید کرد: ایدئولوژی لیبرال سرمایه‌گذاری رو به زوال است و در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که مستضعفان جهان به پیروزی قطعی خواهند رسید.

* محمدی: جنایت علیه بانوی محجبه مصری سند گویایی بر نژادپرستی دولت‌های غربی است
همچنین در ادامه این تجمع نجمه محمدی به عنوان نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این تجمع اعتراض‌آمیز با بیان اینکه در منشور حقوق بشر غرب زندگی بی‌گناهان سلب می‌شود تا آنان بتوانند به زندگی ننگین خود ادامه دهند،‌ اظهار داشت: جنایتی که علیه یک زن مسلمان مصری در آلمان اتفاق افتاد، سند گویایی از نژادپرستی آلمان حامی صهیونیست است و سردمداران این تفکر راهی جز بازگشت به راه و روش راستین مذهب خود ندارند.

وی با تأکید بر اینکه تاریخ حمایت آنها از کشتار مردم مظلوم لبنان، غزه، افغانستان و ... را از یاد نبرده است، تأکید کرد: دولت آلمان باید متعهد باشد که با نژادپرستی برخورد قاطع کرده و آزادی بیان و عقیده را برای تمامی اقشار جامعه خود تأمین کند.

سمیه چیتی نماینده دفتر تحکیم وحدت نیز در ادامه این تجمع در سخنانی اظهار داشت: پرچم جنگ با اسلام مدت‌هاست که به اهتزاز درآمده است و دیروز کشیده شدن حجاب از سر یک زن مسلمان در مجلس آمریکا را شاهد بودیم و امروز کشته شدن زن محجبه مصری را در دادگاه آلمان نظاره‌گر هستیم.

وی با بیان اینکه مستکبران با اعمال خود معنی حمایت از آشوب‌گران در ایران را نشان دادند، خاطرنشان کرد: دفتر تحکیم وحدت ضمن تسلیت به امام زمان (عج)‌، مردم مسلمان جهان و مردم مصر خواهان پیگیری این موضوع از سوی دولتمردان آلمانی است و از آزادی‌خواهان کشور آلمان می‌خواهد، اجازه چنین برخوردهایی را به سردمداران خود ندهد.

* طوسی: شیرین عبادی و همه کسانی که در قبال شهادت بانوی مصری سکوت کردند، خیانتکار هستند
بنابراین گزارش، در ادامه این تجمع مهدی طوسی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه این تجمع ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج) اظهار داشت: افرادی که اکنون به فراموشی سپرده شده‌اند، در فضای مسموم کنونی سکوت اختیار کرده‌اند و یکی از آنها شیرین عبادی است.

وی افزود: چرا وقتی ندا آقاسلطان در اغتشاشات اخیر تهران کشته شد، صدای اعتراض شیرین عبادی را از طریق رسانه‌های غربی شندیم اما اکنون وی در قبال شهادت این زن محجبه مصری سکوت اختیار کرده است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی همچون بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و سایر رسانه‌های صهیونیستی چرا نسبت به شهادت این زن مسلمان مصری سکوت اختیار کرده‌اند؟ در صورتی که در اغتشاشات اخیر، بی‌امان از اغتشاشگران و حامیان آنها حمایت می‌کردند.

طوسی در ادامه افزود: اکنون کار آنها به جایی رسیده است که یک جوان وحشی آلمانی در مکانی که باید عدالت به تصویر کشیده شود، مادر مسلمانی را در مقابل چشمان همسر و کودکش به قتل می‌رسانند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که در مقابل این جنایت سکوت اختیار کرده‌اند، خیانتکار هستند، تصریح کرد: سردمداران غربی باید بدانند هر خونی که می‌ریزند، ما بیدارتر می‌شویم و ریختن خون‌های مظلومان آنها را به زوال خواهد رسید.

وی ضمن درخواست از سفیر آلمان در تهران برای رساندن پیام تشکل‌های دانشجویی به صدراعظم آلمان، خطاب به سران این کشور اعلام کرد: شما همان کسانی هستید که مسعود رجوی را آموزش دادید، پادگان اشرف را تأسیس کردید و خانه‌های تیمی شما برای کودتای مخملی در ایران نیز اخیراً کشف شده است، مطمئناً این اقدامات شما از ذهن دانشجویان روشنفکر ایرانی پاک نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان تجمع‌کننده پس از پایان سخنان طوسی شعارهایی بر ضد نژادپرستی و صهیونیست بر روی سنگ‌فرش مقابل سفارت آلمان در تهران نوشتند و با پرتاب تخم‌مرغ به سمت سفارت آلمان خشم و انزجار خود را از قتل «مروه الشربینی» بانوی محجبه مصری در دادگاهی در آلمان نشان دادند.

دانشجویان تجمع‌کننده نماز ظهر و عصر را در مقابل این سفارت آلمان در تهران اقامه کردند.

* قطعنامه پایانی: سفارت‌خانه کشورهای نژادپرست غربی در تهران باید تعطیل شود
در پایان این تجمع قطعنامه دانشجویان ایرانی در اعتراض به شهادت بانوی محجبه مصری در دادگاه آلمانی قرائت شد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

تاریخ گواهی می‌دهد که جهان پس از برگزاری اولین کنفرانس ضدنژادپرستی در ابتدای سپتامبر 2001 که به کنفرانس دوربان 1 شهرت یافت، شاهد عظیم‌ترین تروریسم دولتی تاریخ با سناریویی از پیش طراحی شده بود که از سوی دولت آمریکا و انگلیس با حضور متحدان آنها بوده است که آتش این تروریسم دولتی همچنان دامن ملت‌ها را رها نکرده است.

و امروز نیز در حالی ترور یک زن مسلمان به جرم حجاب اسلامی را در قلب توحش مدرن اروپایی شاهد بودیم که مدت زمان کوتاهی از دومین کنفرانس نژاد پرستی گذشته است و معلوم نیست این داستان قرار است به کجا ختم شود؟

شهادت خانم دکتر «مروه الشربینی» که در اوج مظلومیت و در برابر دیدگان همسر و طفل خردسالش در صحن علنی بیدادگاه آلمان انجام گرفت، بار دیگر نفاق و دورویی غربی‌ها را نشان داد که از یک طرف مسائل کشورهای دیگر بویژه کشورهای اسلامی را بزرگ‌‌‌‌نمایی کرده و بر طبق توخالی حقوق بشر می‌‌کوبند و از سوی دیگر در برابر چنین فجایعی سکوت اختیار می‌کنند.

نیازی به توضیح اضافه نیست؛ جهان به خوبی نژادپرستی را در عراق، افغانستان و در جنوب لبنان و هر روز در فلسطین مشاهده کرده است. چه بسا آتش کوره‌ انسان‌سوزی نوار غزه هنوز هم چشمان جهانیان را می‌سوزاند و آنچه امروز برای ملت‌ها آشکار گردیده این است که کشورهای غربی که هر روز ادعاهای دروغینی درباره‌ حقوق‌بشر و نقض حقوق ملت‌ها مطرح می‌کنند، تنها هدفشان تحقق خواسته‌های سلطه جویانه‌شان بر ملت هاست.

امروز بشریت پس از نابودی رژیم آلمان نازی نژادپرست با شکل جدیدی از فاشیسم و نژادپرستی مواجه شده که نفرت‌انگیز می‌باشد و باید ریشه رفتارهای نژادپرستانه امروز را در رفتار نامعقول برخی سران کشورهای اروپایی همچون «نیکلا سارکوزی» رییس جمهوری فرانسه و «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان جستجو کرد که با اظهارات خود علیه اعتقادات اسلامی، به غائله ضداسلامی در اروپا دامن زده‌اند و ما دانشجویان ایران اسلامی معتقدیم که ضمن مجازات عاملان شهادت این بانوی مسلمان، باید مسئولان اصلی تشدید اسلام‌ستیزی مورد محاکمه مجامع بین‌المللی قرار گیرند.
ما دانشجویان ایرانی به دولتمردان جمهوری اسلامی اعلام می‌نمائیم، آنچه امروز باید تحقق یابد تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اتحاد عملی کشورهای اسلامی در مقابل تروریسم دولتی کشورهای غربی است و در این راه می‌بایست از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌ گرفته شده و تا زمان محاکمه مسببان اصلی این جنایات، اقدام به تعطیلی سفارتخانه این کشورها و اخراج سفرای آنها از میهن عزیزمان نمائید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نقض حقوق زنان در آمریکا اسناد بسیاری دارد
تشدید بارش احتمال وقوع سیلاب در این ۱۰ استان
همه زنان بعد از ۴۰ سالگی به ماموگرافی نیاز دارند
فیلم/جزئیات حکم تتلو اعلام شد!‌
کدام خانه ها مشمول مالیات برخانه خالی می شوند
چه صیغه ای است هر که بیشتر خورده و برده، طلبکارتر است؟!
فواد ایزدی از بمباران منزل همسر مرحوم طالب زاده در لبنان خبر داد
فیلم/این بار زائران به کمک خادمان حرم امام رضا آمدند
نمایندگی ایران مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا را تایید کرد
دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی
احتمال حمله تروریستی جشنواره کن را مختل کرد
بونجاح و پرسپولیس؛ شایعه یا واقعیت؟!
قانونی که دل زوج های جوان را شاد و مسؤولان را سربلند کرد
رئیسی قهرمانی تیم ملی تکواندو را تبریک گفت
متکی: آقایان عزیزی و ذوالنور گزینه‌های امنا و صبح ایران برای ریاست مجلس نیستند
برنامه‌ریزی برای احداث ۶۶ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی
توزیع ۱۵۰ هزار جلد کتاب در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش در سال ۱۴۰۲
مسئول اسرائیلی: آمریکا به این نتیجه رسیده که حماس، حذف‌شدنی نیست
خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو باید فورا برکنار شود
تظاهرات گسترده معترضان علیه نتانیاهو در تل‌آویو
بازار ارز توافقی در مرکز مبادله ایران راه‌اندازی می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top