به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، مصطفی کواکبیان، نماینده اصلاح طلب مجلس، حماسه 22 بهمن را تاریخی و بی نظیر خواند و تصریح کرد: این حماسه متعلق به هیچ جناح خاصی نیست چرا که مردم با حضور گسترده خود با ولایت بیعتی مجدد و انقلاب را تاییدی دوباره کردند.
22" بهمن امسال مشخص کرد که مردم چه میخواهند"فرازی از بیانات رهبری معظم است که توسط رسانهها مورد تحلیل قرار گرفت.
اینکه مردم در روز 22 بهمن مشخص کردند چه میخواهند و با حضور خود بیانگر چه چیزی بودند سوالی است که از سیاسیون و چند تن از نمایندگان مردم در خانه ملت پرسیدیم.
*مردم برخورد قاطع با فتنهگران را میخواهند
مصطفی کواکبیان، نماینده اصلاح طلب مجلس، در گفت و گو با شبکه ایران حماسه 22 بهمن را تاریخی و بی نظیر خواند و تصریح کرد: این حماسه متعلق به هیچ جناح خاصی نیست چرا که مردم با حضور گسترده خود با ولایت بیعتی مجدد و انقلاب را تاییدی دوباره کردند.
نماینده سمنان در مجلس هشتم با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن همه جریانها و گروههای سیاسی حضور پیدا کرده بودند تا به منافقین و خیانتکاران بگویند ایران اسلامی همیشه پابرجا خواهد بود، اظهار داشت: جریان برانداز، منافقین و خارج نشینان دست نشانده غرب با دیدن حضور با شکوه ملت از مقاصد شوم خود ناامید شدند.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که مردم با حضور خود به مسئولان و تمام جریان ها و گروهها پیام داشتند، گفت: پیام مردم همین بود که حضرت آقا فرمودند و حالا این خواص و مسئولان هستند که باید پاسخ ملت را بدهند.
*22 بهمن مهر پایانی بر تمام آمال و آرزوهای فتنهگران
حجت الاسلام حسین ابراهیمی دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در گفتوگو با خبرنگار ما حماسه حضور ملت ایران در 22 بهمن را مهر پایانی بر تمام آمال و آرزوهای فتنهگران دانست و تصریح کرد: این حضور پیام خود را به روشنی منتقل کرد پیامی که مخاطبان آن سران فتنه داخلی و خارجی بودند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با یادآوری حماسه به یادماندنی نهم دیماه که در پی انزجار از آشوبگران عاشورای حسینی صورت گرفت، اظهار داشت: ملت عزیز ایران همان طور که در پیام حضرت آقا آمده است در تمام عرصهها و صحنههایی که نیاز به حضورشان باشد به تکلیف خود عمل کردهاند.
رئیس ستاد هماهنگی مساجد سراسر کشور افزود: مردم با حضور خود حجت را بر همگان تمام کردند و خواستار مجازات فتنهگران و سران آنان شدند.
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که نمایندگان مجلس با اعلام شکایت خود از سران فتنه به قوهقضائیه به وظیفه خود عمل کردند، اظهار داشت: اکنون تعلل از جانب دستگاه قضایی را به صلاح نمیدانیم.
*مردم نخواهند گذاشت افراد دیگری به جای آنان تصمیم گیری کنند
اسماعیل کوثری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار شبکه ایران گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند"مردم مشخص کردند چه میخواهند"و اکنون این وظیفه دستگاههای مربوطه است که به درخواست ملت رسیدگی کند.
ماینده تهران در مجلس بیان داشت: مردم با خلق حماسه 22 بهمن به فتنهگران و مدعیان تقلب نشان دادند که به احدی اجازه دخالت در رای و نظر خود را نمیدهند و نخواهند گذاشت افراد دیگری به جای آنان تصمیم گیری کنند.
*انزجار مردم از سران فتنه
اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی نیز در این خصوص به شبکه ایران گفت: اکنون دستگاه قضایی با حضور ملت در 22 بهمن تکلیف خود را به روشنی دریافت کرد.
وی با تشکر از ملت همیشه در صحنه ایران، بیان داشت: مسئولان کشور باید با خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم از آنان قدردانی نمایند.
این عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به سران فتنه و فتنه گران گفت: اکنون که ملت ایران از شما اعلام انزجار کردند بهتر است از کردههای خود ابراز ندامت کنید و از خانوادههای شهدا و ایثارگران و تک تک مردم عذرخواهی نمایید.



