به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات رسانی مترو به شهروندان در اول فروردین رایگان است.
وی با بیان اینکه همه ساله در یک ماه و نیم آخر سال به ویژه در هفتههای دوم و سوم اسفند تعداد مسافران مترو به صورت جهشی افزایش مییابد گفت: مترو امسال برای خدمات رسانی بهتردر این دوره زمانی از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می کند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود : مترو در برخی از روزهای ویژه نیز با تمام توان و ناوگان در خدمت شهروندان است.



