به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، در هفته منابع طبیعی، حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بعد از ظهر روز سهشنبه دو اصله نهال کاشتند.
در این مراسم وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و شهردار تهران حضور داشتند.
رهبر انقلاب اسلامی، بر ضرورت مراقبت از ذخایر عظیم و ارزشمند حیاتی کشور تاکید کردند و افزودند: درختکاری امروز درسی است تا قدر درختان موجود را بدانیم و اگر از مراتع و جنگلها که ثروت عظیم باستانی این کشور است، عاقلانه و درست استفاده و بهرهبرداری شود، هیچ وقت تمام نمیشود؛ چراکه این ثروتِ طبیعی، تجدیدپذیر است.
ایشان به سازمانها و دستگاههای مسوول در امر حفاظت از منابع طبیعی توصیه کردند: مانع سوءاستفاده کنندگان از جنگلها و مراتع طبیعی خصوصا در نزدیکی شهرهای بزرگ شوید و مراقب باشید دایره غصب و تصرف نابجا توسعه پیدا نکند.



