تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/05/31 - 15:05
کد خبر: 207648

گزارش سه روز اول نشست مسئولین بسیج دانشجویی در مشهد؛

از کنایه به جمله «وظیفه نداریم مردم را بهشت ببریم» تا تجمع 500 نفری مقابل وزارت نفت

از کنایه به جمله «وظیفه نداریم مردم را بهشت ببریم» تا تجمع 500 نفری مقابل وزارت نفت

نشست دوره خط امام مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور از روز جمعه در مشهد مقدس آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. تاکنون حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، حجت الاسلام کاظم صدیقی، حسن رحیم پور ازغدی، حجت‌الاسلام رمضانعلی عین‌الکمال و داوود گودرزی در جمع دانشجویان سخنرانی کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نشست دوره خط امام مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور از روز جمعه در مشهد مقدس آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور از جمعه در مشهد مقدس گرد هم آمدند و شاهد حضور میهمانان برجسته کشوری بودند.

تاکنون حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حسن رحیم پور ازغدی، حجت‌الاسلام رمضانعلی عین‌الکمال نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی و داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان بسیجی در مشهد مقدس حضور یافته و سخنرانی کردند.

همچنین طی این سه روز، کارگاه‌های متعدد آموزشی و تشکیلاتی برای دانشجویان شرکت کننده برگزار شده است.

در ادامه، گزیده‌ای از گزارش نشست مسئولین بسیج دانشجویی از افتتاحیه تاکنون را می‌خوانید:

* حجت‌الاسلام رئیسی: مکتب امام معنویت و سیاست را پیوند داد
تولیت آستان قدس رضوی در افتتاحیه نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور(خط امام) با اشاره به شاخصه های مکتب سیاسی امام اظهار داشت: اولین شاخصه مکتب سیاسی امام دل دادگی به خدا و حیات ربوبی ایشان بود. امام به عنوان یک عبد صالح شناخته می شوند، اگر بخواهیم سنگ زیر بنای تمامی دیدگاه های امام را معرفی کنیم این جمله امام است که عالم محضر خداست. نگاه به این نکته که عالم محضر خداست باعث جهت دهی به زندگی می شود. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــا)

* گودرزی: نمی‌گذاریم خط امام(ره) را تحریف کنند
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: خط و فکر امام هندسه انقلاب و شاخصه آینده ما است و خط امام تمییز دهنده بین جریان انقلابی و غیرانقلابی است و همچنین باید جلوی تحریف خط امام گرفته شود، ما فرزندان امام اجازه این تحریف را نمی‌دهیم. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــا)

* حجت‌الاسلام عین‌الکمال: حجی که در آن بت استکبار آمریکا شکسته شود حج واقعی است
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: ولایت‌مداری چهار مولفه دارد که نخستین مولفه آن اعتقادی است بدین معنی که امامت و ولایت از اصول و پایه‌های دین است و کسانی که اعتقادی به این دو اصل ندارند اسلام آنان اسلام ظاهری بی‌هویت بی‌محتوا و بی‌حقیقت است. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــا)

* حجت الاسلام صدیقی: افراد آلوده به مال های حرام حق ورود به حاکمیت اسلامی ندارند
امام جمعه موقت تهران گفت: این دیدگاه که لازمه پیشرفت حقوق نجومی است دیدگاه لیبرالی است نه اسلامی اینها نباید زیر پرچم اسلام اینگونه رفتار کنند و این حقوق ها را دریافت کنند. افراد آلوده به مال های حرام حق ورود به حاکمیت اسلامی ندارند. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــا)

* رحیم‌پور: جامعه‌ای که از شعارهای انقلابی خود پا پس بکشد ذلیل خواهد شد
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در نشست خط امام مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با اشاره به آیات قرآن در موضوع جهاد کبیر اظهار داشت: جهاد مراحل و مقاطعی دارد و ممکن است در مراحلی سخت تر گردد و نیاز به بصیرت و ایستادگی بیشتری باشد و لازم است در این جبهه ها جهادگران کبیر وارد میدان شوند و جهادگران عادی پا پس می کشند و تن به اطاعت از دشمن می دهند و ابتدا با عقب نشینی از اصول و خطوط قرمز شروع کرده تا آنجا پیش می روند که کاملا واداده و تسلیم شوند. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــا)

* نامه دانشجویان به رئیس مجلس درباره قرارادادهای نفتی
داننشجویان حاضر در این نشست همچنین در نامه‌ای خطاب به لاریجانی رئیس مجلس، نسبت به بررسی دقیق قراردادهای نفتی هشدار دادند. در بخش مهمی از نامه دانشجویان آمده است:  آنچه بیش از پیش باعث نگرانی می شود مجموعه  موضع گیری های حضرتعالی و برخی مسؤلین کشور در خصوص عدم بررسی این قراردادها در مجلس شورای اسلامی بوده است، اتخاذ چنین مواضعی نه تنها بر خلاف مصلحت ملی و وظایف جنابعالی است بلکه در سرتاسر جهان نیز امری مذموم می باشد و باعث زیر سؤال رفتن شأنیت نمایندگان و مجلس شورای اسلامی می شود. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــا)

سایر تصاویر مربوط به این نشست را در ادامه می‌بینید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top