تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/04/16 - 12:42
کد خبر: 135019

کتابخانه دانشجویان ایران/ کتاب هفتاد و نهم؛

«ماه عسل مجردها» کتابی برای فصل اردوهای جهادی

«ماه عسل مجردها» کتابی برای فصل اردوهای جهادی

صدای جیغ و خنده از حمام به گوش می رسید. چهار پنج تا بچه ی قد و نیم قد جلوی درب حمام لخت ایستاده بودند. از کف‌های باقی‌مانده بر سر رویشان معلوم بود درست خودشان را نشسته اند. از حوله و لباس تمیز هم که خبری نبود.

خبرنامه دانشجویان ایران: کتاب”ماه عسل مجردها” یکی از کامل ترین کتاب های خاطرات اردوهای جهادی به شمار می رود و از این نظر قابل اهمیت است که  خاطرات ارائه شده در این کتاببه صورت ساده و البته کامل با بیان نکات مهم و شیرین آورده شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نویسندگان در این کتاب به آموزه‌ ها و خاطرات خود در خصوص فضای مثبت اردوهای جهادی پرداخته‌اند.

این کتاب که به همت دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق تهیه و تنظیم شده و موفق شده است این کتاب را ۹ بار تجدید چاپ کند. در بخشی از این کتاب که روح معنویت در حاضرین اردوی جهادی و اوضاع نابسامان مناطق محروم را توصیف می کند می خوانید:

« صدای جیغ و خنده از حمام به گوش می رسید. چهار پنج تا بچه ی قد و نیم قد جلوی درب حمام لخت ایستاده بودند. از کف‌های باقی‌مانده بر سر رویشان معلوم بود درست خودشان را نشسته اند. از حوله و لباس تمیز هم که خبری نبود! با همان سر و وضع لخت و پتی توی سر و مغز هم میی زدند و غش‌ غش می خندیند. داشتم تماشا می کردم که دیدم در باز شد و کودکی بیرون پرتاب شد.دستی هم بیرون آمد  و آخرین نفر را به داخل کشید. از تعجب میخکوب شدم.می گفت: «دو سه روز بود توی این فکر بودم که این چهار پنج تا بچه، چند وقتی هست روی حمام رو به خودشون ندیده‌اند. در یک عملیات ضربتی (!) همه‌شون رو  گرفتم و آوردمشون حمام.» گفتم:«مجتبی! بیا رشته‌ی حقوق رو ول کن برو دلاکی ظاهرا استعدادت توی حمام بیشتر شکوفا می شه تا توی دانشگاه!»

این کتاب که به همت سید بشیر حسینی، سیدحسین سرکشیکیان و محسن لبخندق از دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق در پاییز و زمستان سال ۱۳۸۲نوشته شده است دارای۱۱۸ صفحه و به قیمت۱۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده است.

علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب و سایر کتب دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق به صورت تک جلدی و کلی به این دفتر به نشانی: بزرگراه چمران،پل مدیریت،دانشگاه امام صادق دفتر اعزام مبلغ مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۷۰۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top