تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/09/06 - 18:13
کد خبر: 148853

لیستی از برترین قفل‌های صفحـه انـدروید +دانلود

لیستی از برترین قفل‌های صفحـه انـدروید +دانلود

دلیل شهرت این برنامه، روش‌های غیرمعمولی است که برای باز کردن قفل پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید به همان روش سابق با کشیدن انگشت خود به کناره‌ها قفل را بازکنید، و یا با کشیدن انگشت به بالا و یا اینکه قفل حبابی را انتخاب کنید و با ترکاندن حباب‌ها با انگشت، قفل را بازکنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: در طول سالیان، صفحه قفل اندروید تغییرات زیادی را به خود دیده است. علاوه بر تغییراتی که خود نسخه اندروید در هر بار به‌روزرسانی بر روی این برنامه اعمال می‌کند، توسعه‌دهندگان بسیاری هم ابزارهای خود را در این زمینه ارایه داده‌اند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر  از قفل صفحه خود خسته شده‌اید، به لیستی از بهترین جایگزین‌هایی که در اختیاردارید، توجه کنید:

    C-Locker

قیمت: رایگان
دلیل شهرت این برنامه، روش‌های غیرمعمولی است که برای باز کردن قفل پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید به همان روش سابق با کشیدن انگشت خود به کناره‌ها قفل را بازکنید، و یا با کشیدن انگشت به بالا و یا اینکه قفل حبابی را انتخاب کنید و با ترکاندن حباب‌ها با انگشت، قفل را بازکنید.
همچنین امکان تعویض صفحه پس‌زمینه را هم دارید.

این برنامه ساده و مینیمال، کاملاً رایگان می‌باشد.

لینک دانلود از ایران اپس

    Cover Lock Screen (beta)

قیمت: رایگان
این برنامه ابزاری هوشمند است که در هر بار روشن کردن صفحه‌نمایش، سعی می‌کند حدس بزند به چه چیز نیاز دارید. این ابزار با بهره‌گیری از اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی و یا ساعات روز، متوجه می‌شود که احتمالاً کجا و مشغول چه‌کاری هستید؛ و بر مبانی آن حدس میزند به هنگام روشن کردن صفحه گوشی به سراغ چه چیزهایی آمده‌اید. صبح شنبه است و مکان شما اداره؟ خب حتماً به ایمیلتان نیاز خواهید داشت و یا حتی تقویم.

این برنامه هنوز جای کار دارد و فعلاً در نسخه بتا است، اما ویژگی‌های جالبی دارد که به امتحانش می‌ارزد؛ مواردی مانند، ویژگی منحصربه‌فرد سویچ کردن بین اَپ ها، ویژگی نگاه انداختن به برنامه‌های قرارگرفته بر روی قفل صفحه، و برخی تنظیمات هوشمند بر مبنا موقعیت مکانی شما و ساعات روز.

این برنامه کاملاً رایگان است.

لینک دانلود از ایران اپس

    Dashclock Widget

قیمت: رایگان
این برنامه تنها جایگزین، قفل صفحه و ساعت نیست؛ اما یکی از انواع خوب آن است. در نسخه‌هایی از اندروید که این برنامه را پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید از ویجت Dashclock بر روی صفحه اصلی خود بهره ببرید و بسیاری از اطلاعات را از طریق آن دریافت کنید؛ مواردی مانند، زمان، تاریخ، وضعیت آب‌وهوا، پیام‌های اخطار (نوتیفیکیشن ها) و ...

این برنامه کاملاً رایگان بوده، پس امتحانش خالی از لطف نیست.

لینک دانلود از ایران اپس

    DIY Locker

قیمت: رایگان

این برنامه، ابزار جالبی است، چراکه به شما این امکان را می‌دهد که قفل صفحه خود را طراحی کنید. می‌توانید از تصاویر خود برنامه و یا از تصاویر شخصی خودتان استفاده کنید، همچنین می‌توانید مکان قرارگیری آیتم‌ها، رنگ و اندازه آن‌ها را هم تغییر دهید.

لینک دانلود از ایران اپس

    Dodol Locker

قیمت: رایگان
این برنامه یکی از محصولاتی است که در بسته برنامه‌های Dodol، ارایه می‌شود و یکی از جایگزین‌های قفل صفحه است. شهرت اصلی آن، به دلیل پس‌زمینه‌های متعددی است که به شما امکان سفارشی‌سازی قفل صفحه‌تان را می‌دهد، تا جایی که باب میلتان شود.
این برنامه باوجود داشتن ویژگی‌های متعدد، همچنان مواردی مانند استفاده از الگو قفل صفحه (pattern) و یا PIN را پشتیبانی می‌کند.

عملکرد شفاف این برنامه، کار با آن را ساده ساخته است، لذا مناسب حال افرادی است که با کمترین دردسر می‌خواهند ظاهری متفاوت به قفل صفحه خود بدهند.

لینک دانلود از ایران اپس

    Joy Locker

قیمت: رایگان
حقیقتاً این برنامه به کار آن دسته‌ای می‌آید که به دنبال ابزاری متفاوت‌اند. با Joy Locker، همان‌طور که از نامش پیداست؛ در حالت قفل صفحه، بازی کنید. این برنامه بازی‌های مختلفی را مانند فوتبال، تیراندازی، بازی با ماهی و.. را به کاربر ارائه می‌دهد. درست است که بازی‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای ندارند، اما فراموش نکنید که این صرفاً یک قفل صفحه است نه یک برنامه مختص به بازی! به‌علاوه رایگان بودن آن می‌تواند برگ برنده دیگری باشد.

این قفل بیش از همه به کار افرادی می‌آید که کودکی در منزل دارند و یا افرادی که می‌خواهند اوقاتی را سرگرم باشند.

لینک دانلود از ایران اپس

    LokLok Connected Lock Screen

قیمت: رایگان
LokLok قفل صفحه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد است. این برنامه در اصل یک پیام‌رسان تصویری است که مستقیماً بر روی قفل صفحه شما می‌نشیند. طریقه کارش به این صورت است که شما تصویری از خود یا هرچه که دوست دارید می‌گیرید و آن را برای دوست خود ارسال می‌کنید؛ دوست شما هم در پاسخ، یا تصویر شما را تغییر داده و به شما بازمی‌گرداند و یا تصویری از سوی خود ارسال می‌کند.

این شیوه راه جالبی است برای اطلاع فوری از شرایط افراد به‌علاوه اینکه می‌توان به چشم یک سرگرمی هم به آن نگریست.
این برنامه هنوز در نسخه بتا است، بنابراین وجود برخی از اشکالات در آن، طبیعی است.

لینک دانلود از ایران اپس

    MagicLocker

قیمت: رایگان

این برنامه هم یکی دیگر از جایگزین‌های قفل صفحه است، با پس‌زمینه و ویژگی‌های متعدد. به‌علاوه می‌توانید بخش‌های متعددی از این قفل را سفارشی‌سازی کنید. ویژگی‌های دیگری نیز برای تنظیم و تغییر در اختیار خواهید داشت مانند، مسدود کردن کلید صفحه اصلی.

در کل قفل صفحه­ای جمع‌وجور با ابزارهایی کافی است، که کار با آن را سرگرم‌کننده می‌کند.

لینک دانلود از ایران اپس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top