تاریخ انتشار: شنبه 1393/10/06 - 13:37
کد خبر: 152006

لیست محبوب‌ترین‌ اندرویدها در سال ۲۰۱۴

لیست محبوب‌ترین‌ اندرویدها در سال ۲۰۱۴

سیستم عامل اندروید در حال حاضر پرکاربرترین سیستم عامل جهان است که پیوسته بر تعداد کاربران این سیستم عامل محبوب اضافه می‌شود. پایگاه خبری «گاردین» در گزارشی محبوب ترین اپلیکیشن‌های آندروید که امسال به بازارهای اینترنتی و App Stor های موبایل اضافه شدند را اعلام کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران:  پایگاه خبری «گاردین» در گزارشی محبوب ترین اپلیکیشن‌های اندروید که امسال به بازارهای اینترنتی و App Stor های موبایل اضافه شدند را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیستم عامل اندروید در حال حاضر پرکاربرترین سیستم عامل جهان است که پیوسته بر تعداد کاربران این سیستم عامل محبوب اضافه می‌شود.

Mailbox

این نرم افزار که به معنی « صندوق پستی» است یکی از بهترین اپلیکشن ها برای صفر نگهداشتن پیام های شماست. با این برنامه می توانید با کشیدن ایمیل های ناخواسته به کنار آنها را از جلوی چشمتان محو کنید. این برنامه طراحی نرم و صافی دارد که با Gmail ادغام شده است. همچنین قابلیت «snooz» کردن ایمیل برای زمان های مختلف نیز از دیگر قابلیت های این اپلیکشن است که باعث محبوبیتش در سال 2014 شده است.

Whosampled

اگر شما عاشق موسیقی هستید این نرم افزار یک نرم افزار بسیار شگفت انگیز برای شماست. شما با این نرم افزار می توانید بفهمید چه کسانی از آهنگ مورد نظرتان نمونه برداری کردند و یا اینکه چه کسانی آن را آهنگ اصلی خود گذاشته اند و حتی چه ریمیکس هایی برای آن منتشر شده است.

Sunrise Calendar

این اپلیکیشن برای منظم کردن کارهای روزانه است که از طریق آن می توانید برنامه هایتان را روی یک تقویم منظم بنویسید تا این تقویم برنامه هایتان را راس ساعت به شما یادآوری کند.


 FIRE CHAT

این برنامه کم نظیر در زمینه چت بدون اینترنت است که نسل جدیدی از ارتباطات را ایجاد کرده است. با این نرم افزار شما می توانید حتی اگر هیچ اتصال به اینترنت و یا پوشش تلفن همراهی وجود نداشته باشد، با مردم اطراف خود چت کنید. چه در مترو، در یک بازی بزرگ یا مرکز تجاری، یک اردو در طبیعت می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. البته این نرم افزار با این قابلیت تا حدودی پر دردسر به نظر می رسد.

Inbox by Gmail

این نرم افزار نیاز به یک دعوتنامه دارد. برای درخواست دعوتنامه، یک ایمیل به inbox@google.com ارسال کنید. این صندوق دریافت ایمیل به بهتر زندگی و کارکردن شما کمک می کند، اما به جای آن اغلب مسایل مهم و استرس زا را از نظر می پوشد. صندوق پست ساخته شده توسط این نرم افزار همه چیز را سازمان یافته و مرتب نگه می دارد و کمک می کند تا شما به آنچه مهم است دسترسی داشته باشید.

منبع : مجله مهر

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top