تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/10/22 - 14:36
کد خبر: 154096

در نامه ای به شورای نگهبان مطرح شد؛

دانشجویان: بدون شک علی مطهری «کاسب‌کار» حصر فتنه‌گران است

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، در نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان اظهارات و اقدامات اخیر علی مطهری در مجلس شورای اسلامی را خلاف قانون دانسته و خواستار پیگیری اقدامات وی و تجدید نظر در صلاحیت اعتبارنامه نمایندگی مطهری از سوی مقامات قضایی و شورای نگهبان شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردم اظهارات اخیر علی مطهری تاکید کرد: بدون شک علی مطهری «کاسب‌کار» حصر فتنه‌گران است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، در نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان اظهارات و اقدامات اخیر علی مطهری در مجلس شورای اسلامی را خلاف قانون دانسته و خواستار پیگیری اقدامات وی و تجدید نظر در صلاحیت اعتبارنامه نمایندگی مطهری از سوی مقامات قضایی و شورای نگهبان شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اثبات صلاحیت، امضای صلاحیت یا رد صلاحیت یک وظیفه است؛ اگر این را از مجموعه فعالیت‌های نظام برداریم چیزی برای نظام باقی نمی‌ماند."امام خامنه ای مدظله العالی"

اعضاء محترم شورای نگهبان

سلام علیکم

شورای نگهبان ضامن و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و پشتیبان اسلام ناب محمدی در کشور است. آنچه که به عنوان وظایف این نهاد درقانون اساسی درنظر گرفته شده است بدون شک شورای نگهبان را تبدیل به انقلابی ترین و اسلامی ترین مجموعه درون نظام کرده است؛ شورایی که وظیفه تطبیق قوانین مصوب مجلس با اسلام و انقلاب را دارد و همچنین ناظر بر انتخابات و متقاضیان سمت های حساس کشور است، مسلما باید دارای دیدی وسیع و گسترده و همه جانبه باشد که بحمدلله تاکنون از عهده این وظیفه با سربلندی بیرون آمده و مسلما اعضاء آن در پیشگاه باری تعالی، امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید نظام اسلامی و شهدای اسلام روی سپید و سربلند خواهند بود.

اعضا محترم شورای نگهبان

اکنون بعد از گذشت 5سال از فتنه آمریکایی-اسرائیلی مزدوران استکبار در کشور بسیاری از زوایای این خیانت بزرگ آشکار شده است و کمتر کسی را میتوان یافت که با منطق و استدلال از فتنه گران حمایت کند. اکنون حامیان فتنه گران نه شبهه سیاسی دارند و نه پرسش و حرفی بر مبنای منطق بلکه تمام سخنان این افراد از روی شهوت سیاست و یا ساده اندیشی است.

یکی از افرادی که پس از خاموش شدن آتش فتنه و بعد از مصوبه قانونی شورای عالی امنیت ملی در حصر سران فتنه دائما با سخنان و نطق های خود سعی در بازگرداندن سران فتنه به سرفصل خبرها داشته و دارد؛ آقای علی مطهری است.

ایشان در مجلس گذشته چندی قبل از اتمام ماموریت مجلس هشتم از نمایندگی استعفا داد تا با مظلوم نمایی و جو سازی روانی خود را به عنوان چهره‌ای متفاوت در مجلس نشان دهد و میتوان گفت موفق هم شد و مجدد به مجلس راه پیدا کرد و این سوال را در اذهان ایجاد کرد که اگر ایشان حاضر نبودند در چند ماه پایانی مجلس بر صندلی سبز بهارستان تکیه بزنند چگونه و چرا مجددا کاندید نمایندگی مجلس شدند؟!

در ماه‌های اخیر نیز جناب آقای مطهری با حضور در محافل و دانشگاه‌های مختلف سطح کشور دست به سخنرانی‌های متعددی زده است، که بزرگواران بدون شک از مفهوم این سخنان مطلع هستند. سخنرانی‌های دانشگاهی ایشان غالبا به تشنج کشیده شده و محیط دانشگاه را به سمت سیاست زدگی پیش برده است. سخنان اخیر ایشان در مجلس نیز ادامه نظرات خارق العاده ایشان بود که با اعتراض نمایندگان مواجه شد و صحن مجلس شورای اسلامی را به تنش کشاند.

بدون شک آقای علی مطهری کاسب حصر فتنه گران هستند و سعی دارند با نظرات خود همچون چهارسال گذشته هوادارانی را تهییج کرده و سازو برگ انتخاباتی برای خود فراهم آورند.

بزرگواران حاضر در شورای نگهبان

همان گونه که واقفید وظیفه تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بر عهده شورای نگهبان قانون اساسی می‌باشد؛ طبق ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی "ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه" از شرایط اصلی انتخاب شوندگان مجلس شورای اسلامی در زمان ثبت نام است.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا فردی که بارها تصمیمات و قوانین کشور را بارها به صورت علنی زیر سوال برده است، صلاحیت انتخاب و نمایندگی مجلس را دارد؟

همچنین ماده 30قانون مذکور اعلام داشته است که "وابستگان تشکیلاتی،هواداران احزاب،سازمان ها و گروه‌هایی که غیر قانونی بودن آنها از طرف مقامات صالحه اعلام شده است" از داوطلب شدن برای نمایندگی مجلس محرومند.

آیا هواداری های جناب آقای مطهری از سران خائن فتنه و گروه هایی که در سال88 آتش به دامن کشور انداخته و باعث خوشحالی صهیونیزم و استکبار شدند و مخالفت های ایشان با تصمیمات نهاد های قانونی کشور مصداقی از ماده30قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست؟

و سخن آخر اینکه آقای مطهری یا آگاهانه اقدام به دفاع از فتنه گران می‌نمایند و دانسته این سخنان را به زبان می‌آورند و یا ناآگاه هستند و بدون غرض تصمیمات نهادهای قانون گزاری کشور را زیر سوال میبرند.

از حالت اول می‌توان این نتیجه را گرفت که ایشان نیز در خیانت سران فتنه شریک اند و حمایت‌های جناب مطهری از این افراد خود نشان از تایید بسیاری از اقدامات این جریان در فتنه88است که در این صورت این سوال پیش می آید که چرا چنین فردی باید صلاحیت تکیه زدن بر صندلی نمایندگی ملت شریف را داشته باشد؟

در حالت دوم و خوش بینانه این مفهوم به ذهن متبادر میشود که ایشان ناخواسته و تحت تاثیر برخی افراد دست به این اقدامات میزنند که در این صورت باید به حال آن نماینده گریست که راهی که میرود را نمیبیند و برایش مهم نیست چه کسانی برای او دست میزنند و مسلما چنین فرد ساده اندیشی صللاحیت نمایندگی را نخواهد داشت.

اعضا محترم شورای نگهبان

دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان و سایر مردم عدالت خواه ایران اسلامی از شما انتظار دارند همچون همیشه نگهبان و حافظ اصول اسلامی و قانون اساسی این میراث گرانبهای امام راحل و عظیم الشان باشید و در راه آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی از مبانی خود و انجام وظایف قانونی محوله قدمی عدول نکنید. ان شاءالله که سربلند و سرافراز باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
هاشمی
1393/10/25 - 23:59

بنظر می رسد این آدم عروسک خیمه شب بازی ضد انقلاب است .
ناشناس
1393/10/28 - 10:03

فقط مطهري است که به معني واقعي نماينده مردم است.
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top