تاریخ انتشار: شنبه 1393/11/11 - 10:47
کد خبر: 156381

واکنش دانشجویان به حمله سران اصلاحات به شورای نگهبان در کنگره حزب مردم سالاری

واکنش دانشجویان به حمله سران اصلاحات به شورای نگهبان در کنگره حزب مردم سالاری

اما خوب است بدانند که این بار دیگر ملت ما هوشیار هستند و اجازه‌ی جولان به نفاق پیشگانی که با جهت گردش پرچم آمریکا جهت عوض می‌کنند، نمی‌دهد. پاسخ به این افراد همان پاسخی است که اماممان فرمود یعنی جواب خود را در 22 بهمن پرشور امسال و مشت محکم مردم بر دهانشان تجربه خواهند نمود.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنرانان کنگره مردم سالاری با زیر سوال بردن نظارت استصوابی به شورای نگهبان حمله کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ 5 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان در بیانیه ای نسبت به اظهارات سخنرانان در همایش و کنگره مردم سالاری واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است:

در حالی که دوست و دشمن در اقصای نقاط دنیا در مدیریت بی‌بدیل جامعه اسلامی توسط یک فقیه جامع‌الشرائط مدیر و مدبر و شجاع متحیر مانده و امروز تمام قدرت‌های پوشالی دنیا یک طرف و مدیریت الهی یک عبد صالح خدا در یک طرف دیگر دشمن را به استیصال کشانده است. در روزهای اخیر موضوعاتی افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده که لازم می‌‌دانیم آنها را مرور کنیم.

1) با برگزاری سیزدهمین کنگره حزب مردم‌‌سالاری، دوباره شاهد هتاکی نسبت به ساحت مقدس ولی امر مسلمین توسط یک منحرف از خط ولایت و امامت و عضو معلوم‌الحال مجلس شورای اسلامی و گستاخی و شبهه‌افکنی عناصر اصلاح‌طلب نسبت به انتخابات و شورای محترم نگهبان بودیم. او باز هم با تکرار مواضع شاذ خود، دوباره یوم‌الله نه دی را یوم‌الشیطان خواند و اقدام قوه قضائیه مبنی بر توقیف نشریه‌ای که به ساحت مقدس رسول اعظم(ص) توهین نموده بود را، تخطئه نمود و دوباره از آزادی فتنه گران و لزوم بخشش محاربین با امام زمان سخن راند.

از دیگر سو برخی از حامیان فتنه 88 به شورای محترم نگهبان حمله برده و مانند گذشته دم از انتخابات آزاد و لزوم عدم نظارت استصوابی سخن راندند. همان استراتژی همیشگی حمله و فشار به شورای نگهبان و نظام و عبور دادن عناصر معلوم‌الحال خود و نفوذ دادن در بدنه‌ی نظام و دنبال کردن اهداف خود مانند فتنه 88 و فتنه 78 می‌باشند. اما خوب است بدانند که این بار دیگر ملت ما هوشیار هستند و اجازه‌ی جولان به نفاق پیشگانی که با جهت گردش پرچم آمریکا جهت عوض می‌کنند، نمی‌دهد. پاسخ به این افراد همان پاسخی است که اماممان فرمود یعنی جواب خود را در 22 بهمن پرشور امسال و مشت محکم مردم بر دهانشان تجربه خواهند نمود. از شورای محترم نگهبان نیز درخواست می‌شود که این اظهارات سخیف و تهاجمی را در احراز صلاحیت کاندیداهای طیف نامبرده در نظر داشته باشد تا عناصر نفوذی، نتوانند در پشت نقاب نفاق بر صندلی خدمت تکیه زنند.

2) از سویی دیگر خبرها حاکی از فشار مضاعف باندهای قدرت و ثروت بر قوه قضائیه و دادگاه مهدی هاشمی است. هدف این فشارها تاثیر بر حکم آقازاده‌ی معروف مهدی هاشمی رفسنجانی که اتهامات اقتصادی‌اش در دست بررسی است و اما آنچه موجب نگرانی است تاثیرگذاری باندهای قدرت و ثروت جهت تبرئه‌ی متهم است. لذا باید هوشیار بود و با آگاه‌سازی اقشار مختلف و پشتیبانی از قوه قضائیه، دسیسه‌ی نان به نرخ روز خوران سر در آخور استکبار و کاسبان تحریم و فتنه را ناکام گذاشت. لذا ضمن اعلام حمایت قاطع خود از قوه‌ی قضائیه، از ریاست محترم قوه و دادگاه مزبور می‌خواهیم تا همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام نموده‌اند مبنی بر برخورد شدید با مفاسد اقتصادی، تیغ تیز عدالت بر گردن هر آنکه خطایی انجام داده بگذارد و در فضایی به دور  از توجه به فشارها با عدالت علوی به پرونده‌ی آقازاده رسیدگی کند مگر که حقایق روشن گردد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top