تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/03/07 - 10:03
کد خبر: 167767

تحصیل ۷۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور

رضا حاجی حسینی ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان دانشگاه پیام نور عسلویه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه کیفی دانشگاه پیام نور در سطح کشور صورت گرفته است و طرح‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه پیام نور گفت: ۷۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور کشور تحصیل می‌کنند.

به گزارش مهر، رضا حاجی حسینی ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان دانشگاه پیام نور عسلویه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه کیفی دانشگاه پیام نور در سطح کشور صورت گرفته است و طرح‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود.

وی به رتبه نخست دانشگاه پیام نور در بخش کیفیت دانشگاه‌های جامع کشور اشاره کرد و ادامه داد: مباحث آموزشی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و مدیریت دانشگاه پیام نور بر این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به افزایش تمایل افراد به حضور در دانشگاه پیام‌نور، اضافه کرد: ۷۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور کشور تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به سیستم یکپارچه و گسترده دانشگاه پیام‌نور، بیان داشت: برگزاری آزمون‌های الکترونیک در دانشگاه پیام‌نور توسعه یافته است و بسیاری از واحدهای دانشگاه‌ها به این امکان تجهیز شده‌اند.

لزوم توسعه رشته‌های تحصلات تکمیلی
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز بر لزوم تلاش دانشگاه برای آماده‌سازی دانشجویان برای بازار کار تاکید کرد و بیان داشت: دانشگاه پیام نور در سال‌های اخیر گام‌های مهم را برای توسعه علمی برداشته است.
مهدی یوسفی خواستار توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور عسلویه شد و گفت: زیرساخت‌های علمی در دانشگاه پیام نور عسلویه باید توسعه یابد و ما در این راستا آماده همکاری هستیم.
 
تلاش برای بهبود کیفیت آموزش
سید یونس محمدی رئیس دانشگاه پیام نور عسلویه نیز از تحصیل سه هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور عسلویه خبر داد و گفت: یکی از موضوعاتی که بر آن تاکید داریم، بهبود کیفیت آموزش است که در این زمینه به دستاوردهای خوبی نیز دست یافته‌ایم.
 
ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز منطقه
مدیر طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست اظهار داشت: این سازمان برنامه‌های بسیار مهمی در زمینه آموزش دارد و ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز منطقه ویژه پارس یکی از اولویت‌ها است.
سید محی الدین جعفری همچنین به اهمیت بسیار بالای آموزش و پژوهش اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیار مهمی که در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اجرا شده است، طرح نخبه پروری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که نقش بسیار مهمی در راهیابی دانش‌آموزان این مناطق به دانشگاه‌های معتبر خواهد داشت.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top