تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/04/22 - 15:54
کد خبر: 172732

اظهار نظرهای روز/ 22 تیرماه

قول عجیب عراقچی درباره حل مسئله مذاکرات/ توصیه علی مطهری به وزیر کشور

قول عجیب عراقچی درباره حل مسئله مذاکرات/ توصیه علی مطهری به وزیر کشور

آقای علی لاریجانی فضایی شکننده در سیاست دارد و تندروها به‌شدت در مقابل او ایستادگی کرده‌اند و دنبال این هستند تا مانع از حضور جدی‌اش در فضای انتخاباتی باشند. همین مساله انگیزه کافی برای لاریجانی است تا بخواهد با دولتی‌ها ائتلاف کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اظهار نظرها معمولا تاثیر گذارند. کمتر اظهار نظری هست که توسط رسانه یا فرد یا یک جریان، سوژه یک مسئله عمومی نشود. از موضوعات ریز دانشجویی تا مسائل کلان اقتصادی و اجتماعی، از کنایه های فرهنگی تا خاطرات کوتاه دردسرساز، از نقل قول ها گرفته ها بخشهایی از یک نوشته، همه این ها وقتی در معرض توجه رسانه قرار می گیرند، از صرفا یک اظهار نظر به یک سوژه تبدیل می شوند. سوژه هایی که گاه خاص اند و گاه عام. اظهار نظرها مهم اند.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بخش‌هایی از اظهار نظرشخصیت‌ها، مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان و هر فرد دیگری (که بعضی وقتها ممکن است یک راننده تاکسی یا لبو فروش باشد) را که در طول یک روز در رسانه یا هرجای دیگری مطرح می شود را در زیر می آورد تا مخاطب محترم حجم وسیعی از اظهار نظرها را در زمان کوتاهی مرور کند:

حسن روحانی: هر زمان که با مذاکره‌کنندگان صحبت می‌کنم خستگی از صدای دیپلمات‌های کشورمان به وضوح نمایان است اما آنان با اقتدار ایستاده اند.(فارس)

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: آمریکا برای چندمین بار نشان داده که غیرقابل اعتماد است و در توافق صورت گرفته اخیر نیز یک بار دیگر قاعده بازی را به هم زد.(فارس)

رحمانی‌فضلی: ما در این دولت اعلام کردیم در رابطه با راجع به تعاملی که با مجلس داشتیم حاضر به هماهنگی هستیم اما هماهنگی به آن معنا نیست که به وزارت کشور یا  دولت استانداری تحمیل شود کما اینکه تاکنون نیز این گونه نبوده است.(فارس)

فؤاد ایزدی: آمریکا شهروند درجه یک سازمان ملل است و به علت داشتن حق وتو می‌تواند از قطعنامه تخطی کند اما ایران به عنوان شهروند درجه دو، درصورت تخطی ممکن است با گزینه‌های نظامی هم روبرو شود.(فارس)

دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر: تقاضای افزایش ۱۳ تا ۱۴ درصدی قیمت قند و شکر را داریم.(فارس)

محسن رضایی: اگر آمریکا دنبال حمله نظامی باشد در همان هفته اول 1000 گروگان از آنها می گیریم، و برای آزاد کردن هر یک از آنها باید چند میلیارد دلار بدهند.(انتخاب)

سخنگو و قائم‌مقام وزیر کشور: بنا نداریم هیچ‌گونه جشن دولتی درباره انرژی هسته‌ای برگزار کنیم و تاکنون هم هیچ درخواستی از دولت به وزارت کشور در این رابطه داده نشده است.(انتخاب)

عراقچی: قول حل موضوعات طی امشب یا فردا شب را نمی‌دهم.(نسیم)

وزیر کشور: افشانی گزینه پیشنهادی وزارت کشور برای استانداری فارس به دولت است.(نسیم)

جیمز وولسی رئیس سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا: مذاکرات کنونی هسته ای با ایران سبب خواهد شد این کشور بتواند به 150 میلیارد دلار برای تأمین وجه فعالیت های تروریستی و تلاش برای دست یابی به تسلیحات هسته ای دسترسی داشته باشد.(نسیم)

مصطفی کیایی کارگردان عصریخبندان: سیاه‌نمایی آثار ماحصل دید واورنه برخی‌ها به جریان‌های اجتماعی است.(نسیم)

حسن سبحانی: کاهش تورم که دولت به آن افتخار می‌کند، رکود را تشدید کرده/ تیم اقتصادی دولت عالم ندارد؛ سیاست‌های تعدیل در این دولت در حال اجرا است.(نسیم)

علی مطهری: وزیر کشور نباید در برابر نمایندگان کوتاه بیاید.(بهار نیوز)

عبدالله ناصری عضو بنیاد باران: حل مسئله هسته ای یک نتیجه بسیار بزرگ خواهد داشت و آن اینکه پایگاه اجتماعی مخالفان دولت و اصولگرایان افراطی را بیش از پیش تضعیف خواهد کرد؛ و برای همیشه در تاریخ سیاسی ایران حذف خواهند شد!(تدبیر)

محسن رهامی رییس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان: اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند نیروهای نزدیک به جبهه پایداری که هر روز با استیضاح و سوال و ... در کار مجلس اخلال ایجاد می‌کنند٬ در مجلس آینده نیز حضور داشته باشند.(تدبیر)

هاشمی رفسنجانی: در زمان احمدی نژاد ما را عنصری نامطلوب می دانستند!(امید و اعتدال)

عارف: هزینه دادن یک پیش فرض برای گفتمان اصلاحات است/اگر اندک انصافی منتقدین دولت داشتند باید از تیم مذاکره کننده هسته‌ای قدردانی می کردند.(امید)

محسن رهامی: آقای علی لاریجانی فضایی شکننده در سیاست دارد و تندروها به‌شدت در مقابل او ایستادگی کرده‌اند و دنبال این هستند تا مانع از حضور جدی‌اش در فضای انتخاباتی باشند. همین مساله انگیزه کافی برای لاریجانی است تا بخواهد با دولتی‌ها ائتلاف کند.(پویش)

حداد عادل:‌ چندبار باید از سوراخ تفرقه گزیده شویم؟(جهان نیوز)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علی
1394/04/24 - 19:24

اقای مطهری مثلا شما نماینده ای ! و یا شاید نماینده دولتی ! و یا شاید نماینده فتنه گران ! و یا شاید مردی برای تمام فصول
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top