تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/04/24 - 12:04
کد خبر: 172912

عربستان احمقانه ترین اشتباه را در یمن انجام داده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و نقش رهبری امام خمینی(ره) مردم یمن متوجه این امر می شوند که در واقع با مقاومت در برابر این ظالمان زمان می‌توانند کشور خود را به دست بگیرند و در واقع به فکر به دست آوردن استقلال سیاسی شدند و با این کار می‌توانند جهش هایی به مانند ملت ایران بردارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان احمقانه ترین اشتباه را در یمن انجام داده است. حمله های هوایی تا چه حد می تواند بر عزم این ملت تاثیر گذار باشد؟

محمد سلیمانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با پایگاه خبری «من یمن ام»؛ ابراز داشت: مسئله یمن از یک طرف حادثه ای بسیار تلخ برای بشریت و مایه آبروریزی است. مردم یمن ملتی هستند بسیار فقیر در دنیا و این فقر به علت ظلمی است که حاکمان زور گو در طول تاریخ برآنان تحمیل کرده اند. این ظلم بر مردم آنان را از قافله پیشرفت و بزرگی باز داشته است و همیشه حکام وابسته و مزدور دیگران بر این ملت مظلوم حکمرانی کرده.

سلیمانی افزود: در این بین بیشتر حاکمان آنان با حمایت عربستان و زورگویان جهان عرب بر سر کار آمده اند. یکی از خیانت هایی که رهبران یمن بر مردم روا داشته اند این بود که ترویج بی سوادی و ارائه فقر شدید در بین مردم عادی جامعه کرده بودند و همین امر باعث عقب ماندن از حرکت بسوی پیشرفت بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و نقش رهبری امام خمینی(ره) مردم یمن متوجه این امر می شوند که در واقع با مقاومت در برابر این ظالمان زمان می‌توانند کشور خود را به دست بگیرند و در واقع به فکر به دست آوردن استقلال سیاسی شدند و با این کار می‌توانند جهش هایی به مانند ملت ایران بردارند.

وزیر اسبق ارتباطات همچنین ابراز عقیده کرد: به نظر من ملت مسلمان یمن یک الگو سازی خوب از مردم ایران داشته اند و اکنون این فرصت برای‌شان فراهم شده است که خود را از یوغ و سلطه عربستان و غرب و آمریکا خارج کنند.

وی تصریح کرد: تا الان هم موفق بودند و بسیار آگاهانه عمل کرده اند و پیشرفت قابل ملاحظه و چشم گیری داشته اند و انشاالله اگر موفق شوند حاکمیت تفکر مقاومت را بر کشور مسلط کنند آنها هم مانند ملت ایران راه های میان بر را خواهند رفت و متوجه این امر شده اند که استقلال سیاسی چه مزه ای دارد و در نهایت با این ایستادگی استقلال اجتماعی و اقتصادی را رقم خواهند زد.

سلیمانی ابراز داشت: مردم یمن چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام آن چه که باید داشته باشند هم از دست داده اند و شنیده های بنده بسیار تلخ و ناگورا است چرا که این مردم در طول ۲۴ ساعت تنها یک وعده غذا می خوردند و حتی گاهی بسیاری از خانواده ها هم هستند که این وعده را توسط بمباران های آل سعود ملعون از دست می‌دهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه عربستان احمقانه ترین اشتباه را در یمن انجام داده است، خاطرنشان کرد: حمله های هوایی تا چه حد می تواند بر عزم این ملت تاثیر گذار باشد. در هشت سال دفاع مقدس هم حزب بعث با بمباران های خود عزم مردم در شهر ها را برای رفتن به جبهه های حق علیه باطل افزایش می داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم یمن بمباران های بی رحمانه آل سعود را تا پیروزی نهایی تحمل می کنند و این از راهکار های مقاومت است. اما این ائتلاف ننگین علیه مردم بیگناه یمن در حال فروپاشی زیر ساخت های این کشور می باشد. و این مدل کار آمریکایی است در جنگ های که می داند سودی برایش ندارد. در واقع می خواهند یک کشور سوخته را تحویل مردم یمن بدهند

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top