تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/06/02 - 09:00
کد خبر: 176605

اعتراض دانشجویان جهرمی به اوضاع نامناسب دانشگاه‌شان در آستانه آغاز سال تحصیلی

اعتراض دانشجویان جهرمی به اوضاع نامناسب دانشگاه‌شان در آستانه آغاز سال تحصیلی

بحث خرید ساختمان قدیم دانشگاه آزاد با آن همه مقدمات و تشریفات کنسل و تصمیم بر ساخت ادامه ساختمان پردیس و انتقال ساختمان اداری و همه دانشکده‌ها جز مهندسی در اوایل ترم آینده به پردیس گرفته شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان دانشگاه جهرم در اعتراض به اوضاع نامناسب تحصیلی در این دانشگاه اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این دانشجویان که به سبک مدیریت جدید در این دانشگاه منتقد هستند، گلایه‌های خود را در قالب اعتراض نامه‌ای عنوان کردند.

در بخشی از این اعتراض نامه آمده است: امید آن می‌رفت تا با ورود سبک مدیریتی جدید دانشگاه بیش از پیش پویا و در عرصه علمی، فرهنگی و سیاسی پیشتازتر و سطح علمی آن ترقی بیشتری پیدا کند اما تنها چند هفته از انتصاب رئیس جدید دانشگاه نگذشته بود که انتصابات جدید تمام امیدهای پیش روی دانشجویان را ناامید کرد.

این دانشجویان با تاکید بر انتصابات نادرست در این دانشگاه، یادآور شدند: افرادی به مسئولیت‌ منصوب شده بودند که سابقه درخشانی را نداشته و این را در مسئولیت‌های قبلی خود در دانشگاه به اثبات رسانده بودند. جالب‌تر آنجاست فردی که با پشتیبانی مدیریت جدید را به وجود آورده بود، خودش هم ارتقایی نگرفت و در همان سمت قبلی ماند.

در قسمت دیگری از اعتراض نامه این دانشجویان آمده است: بحث خرید ساختمان قدیم دانشگاه آزاد با آن همه مقدمات و تشریفات کنسل و تصمیم بر ساخت ادامه ساختمان پردیس و انتقال ساختمان اداری و همه دانشکده‌ها جز مهندسی در اوایل ترم آینده به پردیس گرفته شد.

این دانشجویان همچنین درباره مشکلات رفاهی دانشگاه‌شان خاطرنشان کردند: از اردیبهشت امسال مشکلات پردیس واضح و نمایان بود؛ مشکلاتی از قبیل عدم امنیت، امکانات کتابخانه‌ای، برق، آب، ساختمان سلف، نمازخانه، امکانات تفریحی، مشکلات حمل و نقل و…. با وجود این مشکلات ریاست محترم در طی4 ماه تصمیم گرفتند و قول دادند این مشکلات اساسی را حل نمایند. اکنون که حدود4 ماه از آن زمان می‌گذرد و موعد مقرر فرارسیده، مشکلات پابرجاست. 

در بخش دیگری از اعتراض نامه دانشجویان دانشگاه جهرم با اشاره به بازگشایی دانشگاه بعد از تعطیلی یک ماهه کارمندان، تاکید کردند: زمزمه هایی به گوش می‌رسد از تغییر سمت‌های جدید و حتی کلیدی!

دانشجویان دانشگاه جهرم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره ورود سیاست به دانشگاه: «دانشگاه را نباید مرکز جولان سیاسی قرار گیرد»، یادآور شدند: با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، افراد با سمت‌های کلیدی کارهای سیاسی خود را شروع کردند.

بخش آخر بیانیه این دانشجویان به سفارش امام خمینی(ره) به فرزندش می‌پردازد: «پسرم! آنچه مورد نکوهش و سرمایه و اساس شقاوت‌ها و بدبختى‌ها و هلاکت‌ها و رأس تمام خطاها و خطیئه‌ها است حبّ دنیا است که از حبّ نفس نشأت مى‌گیرد. عالم ملک مورد نکوهش نیست بلکه مظهر حق و مقام ربوبیّت او است و مهبط ملائکة اللّه و مسجد و تربیت گاه انبیا و اولیا- علیهم سلام الله- است و عبادتگاه صُلحا و محل جلوه حق بر قلوب شیفتگان محبوب حقیقى، و حبّ به آن اگر ناشى از حبّ به خدا باشد و به عنوان جلوه او- جلّ و علا- باشد، مطلوب و موجب کمال است و اگر ناشى از حبّ به نفس باشد رأس همه خطیئه‌ها است، پس دنیاى مذموم در خود تو است، علاقه‌ها و دلبستگى‌ها به غیر صاحب دل موجب سقوط است. همه مخالفت‌ها با خدا و ابتلا به معصیت‌ها و جنایت‌ها و خیانت‌ها از حبّ خود است، که حبّ دنیا و زخارف آن و حبّ مقام و جاه و مال و منال از آن نشأت مى‌گیرد».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top