تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/07/20 - 09:27
کد خبر: 181895

شما هم به سلامت؛ دیروز هم یکشنبه بود!

شما هم به سلامت؛ دیروز هم یکشنبه بود!

من این حق را در این یادداشت برای خود محفوظ می‌دارم که خطاب به رئیس‌ مجلس فعلی، رئیس‌جمهور قبل، وزیر امور خارجه قبل و صد البته رئیس‌جمهور فعلی عرض کنم؛ به سلامت! و دیروز هم یکشنبه بود!

خبرنامه دانشجویان ایران: چطور است که در مصاف با وندی شرمن وقیح «دیپلمات» می‌شوید لکن به وکلای ملت خودتان که می‌رسد «گنده‌لات»؟!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسین قدیانی در سرمقاله امروز وطن امروز درباره اتفاقات روز گذشته مجلس درجریان تصویب طرح برجام نوشت: دیروز روز بدی برای مجلس بود، نه از آن جهت که کلیات طرح برجام به تصویب رسید، اتفاق بدتر آنجا بود که متولی، حرمت امامزاده را نگه نداشت. رفتار گشاده‌دستانه و از روی بی‌تفاوتی با وزیر امور خارجه جریان انحرافی نشان داد رئیس مجلس در روز معروف «یکشنبه سیاه» هم فی‌الواقع، دفاع از خود کرد.

القصه! دیروز باز هم زیاده‌روی شد؛ این بار در میدان دادن بیش از اندازه به جناب صالحی. چه خوب است گاه‌گاهی به ایشان یادآوری کنیم وزیر امور خارجه بودن‌شان را در زمان دولت قبل با سفارش لیدر جریان انحرافی. و چه خوب‌تر رئیس مجلس متذکر آقای صالحی می‌شدند که اینجا بهارستان است و محل اجتماع نمایندگان ملت و مظهر جمهوریت نظام، نه چاله میدان، لذا اولا کمی آهسته‌تر که اگر این همه اهل داد و بیداد و فریاد و کلفت کردن رگ گردن و پرخاش و جوشی شدن هستید، زیبنده‌تر بود از این همه جوش و خروش و این همه استعداد در سخنرانی‌ با صدایی بلند علیه یانکی‌های جلاد تحریم استفاده می‌کردید، ثانیا باز هم کمی آهسته‌تر! چه خبر است؟ چطور است که در مصاف با وندی شرمن وقیح «دیپلمات» می‌شوید لکن به وکلای ملت خودتان که می‌رسد «گنده‌لات»؟!

صالحی

مع‌الاسف رئیس باز هم در عدم رعایت شأن مجلس دچار زیاده‌روی شد و به جای یک تذکر خشک و خالی، چنان جاده را برای آقای صالحی هموار کرد که امر بر وزیر امور خارجه دولت قبل مشتبه شود.

راستی! آقای صالحی ادب دیپلمات به از توافق اوست. همیشه این سوال برایم مطرح می‌شود که رئیس دولت فعلی که این همه علیه دولت و رئیس دولت قبل سخن می‌راند و از قضا بیش از هر سیاستی، سیاست خارجه دولت قبل را مورد نقد قرار می‌دهد، چطور وزیر امور خارجه همان دولت را در بالاترین سطوح سیاست خارجه دولت خود به کار می‌گیرد؟ تعارف را بگذاریم کنار! این آیا جناب صالحی! نشان‌دهنده نان به نرخ روزخوری نیست؟

رئیس‌جمهور می‌خواهد احمدی‌نژاد باشد، می‌خواهد روحانی! کاری به راست و دروغش ندارم! همکاران شما معتقدند متاثر از تحریم، روزی فلان قدر به کشور خسارت وارد می‌شود. چطور حضرتعالی در مواجهه با تحریم‌کنندگان ملت ایران، علی‌الدوام رونمایی می‌کنید از چهره‌ای بشاش و خندان اما در صحن بهارستان، اینچنین تند و عصبانی هستید؟

علی لاریجانی

تحریم را بهارستان علیه این ملت تصویب نکرده، همان کنگره و همان کاخ سفید و همان کدخدایی تصویب کرده که رئیس‌ جدید شما، آن را «مؤدب و باهوش» می‌خواند!

و اما درباره برجام، درباره متنی که دولت متاسفانه با بی‌اعتنایی به قانون و بی‌احترامی به قانونگذار، حاضر نشد آن را به صورت لایحه به مجلس بفرستد این سؤال بدیهی به‌وجود می‌آید که «مجلس اصولا چه چیزی را دارد بررسی می‌کند؟! این طرح درباره چیست؟! و آیا دولت اصلا منتظر نظر مجلس و رأی بهارستان مانده؟!» یکشنبه سیاه اگر رئیس مجلس به رئیس‌جمهور قبل گفت: «به سلامت»، من این حق را در این یادداشت برای خود محفوظ می‌دارم که خطاب به رئیس‌ مجلس فعلی، رئیس‌جمهور قبل، وزیر امور خارجه قبل و صدالبته رئیس‌جمهور فعلی عرض کنم؛ به سلامت! و دیروز هم یکشنبه بود!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
یک ایرانی
1394/07/20 - 10:01

آقای قدیانی، مشکل اصلی این «گنده‌لات» نیستند که در مجلس داد می زنند، آنهایی هستند که این نوع را آنجا نمایش می دهند. همانهایی که «با ادعای حل مشکلات اقتصادی توسط آمریکا، می خواهند ایران را به دوران قاجاریه برگردانند».
ناشناس
1394/07/20 - 11:31

این از نهایت از بی انصافی و عقده ای بودن امثال حسین قدیانی است که خیال می کند باید در ازای تلنگر به ظالم لگدی نثار مظلوم کند.
آیا قدیانی هنوز نفهمیده است است که حق با احمدی نژاد بود؟ براستی ما را احمق فرض کرده است که وانمود می کند لاریجانی دوسال قبل با لاریجانی الان فرق دارد؟
نرگس عباس نژاد
1394/07/20 - 13:22

روی سخن شما اینجا چه کسی است؟ آیا آقای صالحی هم حلاف منافع ملت عمل کرده اند؟ ممنون
ناشناس
1394/07/20 - 20:24

قدیانی یکی از بی انصافترین نویسندگان ایران است. براستی احمدی نژاد کف دستش را بو کرده بود که صالحی چنین شخصی می شود؟ و اصلا چه کسی را می توانست معرفی کند که از مجلس رای اعتماد بگیرد؟ ضمن اینکه دلایل عزل متکی را بد نیست از شورای نگهبان بپرسند. همان دلایلی که به رد صلاحیت متکی منجر شد!!!
در مورد یکشنبه سیاه هم نشان داد که بی انصاف است. به جای اینکه اعتراف کند حق با احمدی نژاد بود که این خاندان را شناخته بود، تازه بر او پرخاش می کند!!
وای بر ظالمین بی انصاف.
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top