تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/09/04 - 09:17
کد خبر: 186049

طی سه روز دیدار؛

رهبر انقلاب آمریکا را برای هفت رئیس جمهور چگونه ترسیم کردند؟

رهبر انقلاب آمریکا را برای هفت رئیس جمهور چگونه ترسیم کردند؟

قرار بود که سران کشورهای حاضر در اجلاس گازی تهران، در حاشیه ی اجلاس دیدارهایی را با رهبر معظم انقلاب داشته باشند اما روند بالعکس شد و متن دیدارهای تاریخی معظم له بود و اجلاس را به حاشیه برد و تیتر یک رسانه ها را به خود اختصاص دید.

خبرنامه دانشجویان ایران: رهبرمعظم انقلاب در تابستان سال جاری زمانی که از استراتژی نفوذ آمریکا به ایران و کشورهای منطقه سخن راندند، همانجا نیز فرمودند جمهوری اسلامی با تمام قدرت مقابل سیاستهای استعماری آمریکا در غرب آسیا و ممالک اسلامی خواهد ایستاد و از هر کس در هر جای دنیا که مقابل زورگویی و سلطه ایستادگی کند، حمایت می‌کندو برنامه های آنها را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قرار بود که سران کشورهای حاضر در اجلاس گازی تهران، در حاشیه ی اجلاس دیدارهایی را با رهبر معظم انقلاب داشته باشند اما روند بالعکس شد و متن دیدارهای تاریخی معظم له بود و اجلاس را به حاشیه برد و تیتر یک رسانه ها را به خود اختصاص دید.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با هر یک از سران کشورهای حاضر در ایران، با توجه به وضعیت سیاسی، فرهنگی و جغرافیایی و... آن کشور توصیه ها و تحلیلی را ارائه می دادند. خط اصلی سخنان ایشان  بیان راه های مقابله با سیاستهای نفوذ آمریکا برای منطقه و کشور مورد نظر مثلا از طریق تحریم، جنگ نرم یا گروه‌های تکفیری و تروریسم بود.

این توصیه ها واکنش جالب تمامی آنها را اینگونه در پی داشت که ضمن استقبال از بیانات ایشان،عمل به توصیه‌های قبلی ایشان را برای کشور خودشان بسیار مفید توصیف کردند. مطالب ذکر شده و خط اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب و توصیه اصلی ایشان در جدول زیر قابل مشاهده است.

رئیس جمهور روسیه

آمریکایی‌ها در نقشه‌ای بلندمدت، درصددند با تسلط بر سوریه و سپس گسترش کنترل خود بر منطقه، خلأ تاریخی تسلط نداشتن بر غرب آسیا را جبران کنند که این نقشه تهدیدی برای همه‌ی ملت‌ها و کشورها به‌ویژه روسیه و ایران است.

رئیس جمهور عراق

بروز اختلافات و کشیده شدن آن به صحنه‌ی عمومی عراق، زمینه‌ساز اظهارات مداخله‌جویانه‌ی بیگانگان است. نباید فضا طوری شود که آمریکا به خود جرئت دهد تا از تجزیه‌ی عراق صحبت کند.

رئیس جمهور نیجریه

امید بستن به همکاری و کمک آمریکا و غرب در مبارزه علیه جریان‌های تروریستی نظیر داعش و بوکوحرام نادرست است.

رئیس جمهور ونزوئلا

تنها راه پیشرفت کشورهای مستقل، ایستادگی و تکیه بر مردم در جنگ اراده‌ها است. هدف آمریکا نابود کردن مقاومت الهام‌بخش ملت ونزوئلا است.

رئیس جمهور ترکمنستان

در تقابل با وحشی‌گری و تروریسم خشن داعش و گروه‌های تکفیری نظیر آن که به‌نام اسلام این جنایات را انجام می‌دهند، باید به مردم مجال فعالیت‌های اسلامی صحیح داده شود و بهترین راه خنثی کردن نفوذ این جریان‌ها، تقویت حرکت‌های فکریِ اسلامیِ معتدل و عقلانی است.

نخست وزیر الجزایر

موضوع داعش و تروریست‌هایی که با نام اسلام در سراسر منطقه پراکنده شده‌اند، یک موضوع عادی و طبیعی نیست بلکه این تروریست‌ها به‌وجود آورده شده‌اند و مورد حمایت هستند. برخی کشورهایی که دنباله‌رو آمریکا هستند، مانع از ادامه‌ی فعالیت آن مجموعه شدند(اشاره به ائتلاف ابتدای انقلاب با الجزایر و سوریه و چندکشور اسلامی دیگر).
اگر چنین مجموعه‌ای تشکیل شود، این کشورهای اسلامی می‌توانند در مسائل مهم دنیای اسلام تأثیرگذار باشند و برای مشکلات منطقه و با مبارزه با تروریست‌ها، اقدامات عملی انجام دهند.

رییس جمهور بولیوی

باید با تقویت اراده‌ها، در مقابل سیاست آمریکا برای تغییر هویت ملت‌ها ایستاد.جمهوری اسلامی از هر کس در هر جای دنیا که مقابل زورگویی و سلطه ایستادگی کند، حمایت می‌کند. اگر آمریکا در سیاست تغییر هویت کشورها موفق شود و بتواند فکر جوانان را به «فکر آمریکایی» تبدیل کند، آنگاه بدون نیاز به کودتا و اقدامات سخت، بر کشورها مسلط می‌شود.تقویت هویت بومی و شناساندن ارزش‌ها به جوانان، راه مقابله با این سیاست آمریکا است.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top