تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/10/01 - 10:20
کد خبر: 188155

طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در مجلس بررسی می‌شود

همچنین لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تاخیر به کشتی‌ها)‌ و طرح اصلاح تبصره یک ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در دستور کار امروز مجلس است

خبرنامه دانشجویان ایران: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست حجت‌الاسلام ابوترابی فرد و با دستور کار بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی جلسه علنی خود رسیدگی به طرح یک فوریتی استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و همچنین طرح حمایت از احیا و مرمت بافت‌های فرهنگی- تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها طبق اصل 85 قانون اساسی را در دستور کار خود دارند.

همچنین لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تاخیر به کشتی‌ها)‌ و طرح اصلاح تبصره یک ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در دستور کار امروز مجلس است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top