تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/10/06 - 13:28
کد خبر: 188653

آیا مسئولین وزارت علوم بازهم انکار می‌کنند؟

فیلم:: رقص نشسته به روش موج مکزیکی در دانشگاه صنعتی اصفهان

فیلم:: رقص نشسته به روش موج مکزیکی در دانشگاه صنعتی اصفهان

پس از اینکه مراسم «رقاصی دانشجویان دختر و پسر به بهانه جشن ولایت امام زمان(عج)!» در دانشگاه زنجان با حاشیه هایی همراه بود، اینبار برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه صنعتی اصفهان که با موسیقی زنده و رقص و آواز همراه بوده است منجر به بروز حاشیه هایی شده است تا افکار عمومی دانشگاهیان بیش از گذشته منتظر توضیحات مسئولان فرهنگی وزارت علوم باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: حاشیه های مراسم شب یلدای امسال در دانشگاه ها همچنان خبرساز است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از اینکه مراسم «رقاصی دانشجویان دختر و پسر به بهانه جشن ولایت امام زمان(عج)!» در دانشگاه زنجان با حاشیه هایی همراه بود، اینبار برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه صنعتی اصفهان که با موسیقی زنده و رقص و آواز همراه بوده است منجر به بروز حاشیه هایی شده است تا افکار عمومی دانشگاهیان بیش از گذشته منتظر توضیحات مسئولان فرهنگی وزارت علوم در خصوص افزایش برنامه های ضدفرهنگی در دانشگاه ها باشند.

در این برنامه که توسط کانون دانشجویی آریا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، دانشجویان همراه با نوازندگان موسیقی در جشن، از نوع جدید رقص رونمایی می کنند که به گفته خودشان و آنطور که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، برای فرهنگ سازی «رقص نشسته» سال ها تلاش کرده اند؛ که بیشتر شبیه یک موج مکزیکی بود.

برگزاری این مراسم در حالی است که وزیر علوم و معاون فرهنگی این وزارتخانه طی اظهاراتی برگزاری هرگونه این مراسمات در دانشگاه‌ها را تکذیب کرده بودند و قول پیگیری برای مشاهده تخلفات را داده اند.

پیش از این نیز معاون فرهنگی وزارت علوم در جای دیگری گفته بود: در مورد برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، جز در حوزه دانشکده‌های هنر و حوزه‌هایی که به صورت تخصصی موسیقی کار می کنند، در سایر موارد مجوز برگزاری کنسرت در دانشگاه صادر نشده است و بنا نیز نداریم مجوزی صادر کنیم. (اینجــــــــا)

جالب تر اما سخنان یک خط در میان و ضد و نقیض مسئولین مربوطه در وزارت علوم است که تنها دست آویز این روزهایشان، تدوین قانون موسیقیایی در دانشگاه‌هاست که طی روزهای گذشته بالاخره به نتیجه رسید و پخش موسیقی در دانشگاه‌ها را علیرغم نظر صریح رهبر انقلاب رسمی اعلام کرد! (اینجــــــــــا)

در ادامه بخشی از این مراسم قابل مشاهده است:


دانـلـود

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/10/06 - 16:16

جمعی از خانواده های دانشجویانی که شما با بی شرمی عکس آنها را در خبرگزاری گذاشته اید و به آنها تهمت و توهین افتراهایی را بسته اید از این روش غیره حرفه ای و غیره اخلاقی و غیره انسانی شما شکایت دارند و باید یا این متن برداشته و عذرخواهی کنید یا به زودی برای این رفتار توهین آمیز و غیره حرفه ای رسانه خود به مقامات جوابگو باشید ... شما مقید به چه اصولی هستید؟؟؟ که انقدر وقیحانه تصاویر جوانان را می گذارید و هزاران تهمت و توهین که چه بسا سوار خودتان باشد را نثار آنها می کنید// اینگونه میخواهید بر جامعه تاثیر بگذارید و تاثیر این رفتارهای شما تا چه حد در محو فساد و اعتیاد و فسادهای مالی و ادرای و ... تاثیر داشته است؟؟؟ یا فساد از نظر شما شاد بودن تعدادی جوان نگون بخت است که شما با این سیستم فکری راه هرگونه ترقی و پیشرفت و زندگی سالم و شاد را برای آنها بسته اید ؟؟ اثرات رفتارهای شما را هیچگاه تاریخ نخواهد بخشید و همیشه تف و لعنت همه ما بدرقه راه شما و خانواده های شماست که چنین بی شرمانه با آبروی جوانان و خانواده ها بازی می کنید.
علی اقا
1394/10/08 - 12:47

باید بگیرن این سایت رو به خاطر نشر اکاذیب تخته کنند بلکه عبرتی بشه!
اخه مسلمون بشین اول خوب پست های اینستاگرام رو بخون بعد بیا اینجا شعر بگو برای ملت، ما خودمون تو این دانشگاه جز سیمان چیزی نمی بینیم حالا دو نفر که به زعم شما اشاعه فحشا دادن و نظر همه ما چند لحظه خوش بودند چه ربطی به دانشگاه یا بقیه دانشگاه داره. مثل آدم نویسنده با فرهنگ بشین پست ها رو بخون بعد بیا حرف بزن، اون عکس اردو 4 تا پسر بیشتر نداشته که اونم مسئول سفر و تدارکات و غیره بودند. اردو مخلط نبوده، اگه این طوریه راننده همه اتوبوس ها مردن، پس کلا اردو رو تعطیل کنین.
ناشناس
1394/10/14 - 22:03

متاسفانه برخی که برای یک جشن این همه غوغا به پا می کنند هدفشان تنها غوغا سالاری و خورد کردن نسل جوان و یا اهداف باندی و جناحی است هیچ کس فکر سلامت جامعه و اینگونه مباحث نیست زیرا روند این برخوردها و این برخوردهای انتحاری با جوانان نشان داده است که وقتی خیلی سخت گیری های اینگونه زیاد می شود فساد به مخفی گاهها می رود و اعتیاد و فساد با درجات مخرب بالاتر دامن گیر جامعه می شود و لی گویا برخی اصلا فساد برایشان مهم نیست فقط می خواهند ظار امور بزک کرده و خوب باشد
ناشناس
1394/10/15 - 12:48

متاسفانه برخی که برای یک جشن این همه غوغا به پا می کنند هدفشان تنها غوغا سالاری و خورد کردن نسل جوان و یا اهداف باندی و جناحی است هیچ کس فکر سلامت جامعه و اینگونه مباحث نیست زیرا روند این برخوردها و این برخوردهای انتحاری با جوانان نشان داده است که وقتی خیلی سخت گیری های اینگونه زیاد می شود فساد به مخفی گاهها می رود و اعتیاد و فساد با درجات مخرب بالاتر دامن گیر جامعه می شود و لی گویا برخی اصلا فساد برایشان مهم نیست فقط می خواهند ظار امور بزک کرده و خوب باشد
تورهای مسافرتی آفری
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top