تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/10/09 - 15:58
کد خبر: 188944

واکنش مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان به برگزاری اردوی مختلط

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: حتی یک نمونه اردوی مختلط در دو سال گذشته در این دانشگاه برگزار نشده و طبق قانون هیچ‌گونه مجوزی به اردوهای مختلط داده نمی‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: حتی یک نمونه اردوی مختلط در دو سال گذشته در این دانشگاه برگزار نشده و طبق قانون هیچ‌گونه مجوزی به اردوهای مختلط داده نمی‌شود.

مهدی برنجکوب در گفت‌وگو با فارس،‌ در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر برگزاری اردوی مختلط و برگزاری برنامه‌های ضدفرهنگی در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: بخشی از اخبار منتشر شده در این زمینه کذب و برخی غیرمنصفانه است.

وی توضیح داد: طبق قانون در اردوهایی دانشجویی دختران باید سه تا چهار نفر از برادران مورد تأیید معاونت فرهنگی برای امنیت و تدارکات اردو حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: همراهان اردوی خواهران با نظر معاونت فرهنگی انتخاب می‌شوند،‌ این همراهان از کارمندان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و یا از کادر کانون مربوطه انتخاب می‌شوند.

وی تأکید کرد: اگر همراهان دانشجو هم باشند، در اردو مسئولند و نباید به‌ عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور پیدا کنند که در صورت خطا نیز با آن‌ها برخورد می‌شود.

برنجکوب برگزاری اردوی مختلط در دانشگاه صنعتی اصفهان را به‌کلی تکذیب کرد و گفت: حتی یک نمونه اردوی مختلط در دوسال گذشته برگزار نشده و طبق قانون ابلاغی و نیز آیین‌نامه داخلی اردوها که سال گذشته به تصویب دانشگاه رسیده است هیچ‌گونه مجوزی به اردوهای مختلط داده نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه شب یلدای این دانشگاه و با تایید به وجود آمدن حاشیه‌هایی در این برنامه افزود: در مرحله جمع‌آوری اطلاعات هستیم اما در مجموع از نظر ما این برنامه از چارچوب تعریف‌شده‌اش خارج نشده اما مطلوب هم نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نظارت بر برنامه‌ها را وظیفه معاونت فرهنگی و دیگر مسئولان دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: عدول از قانون می‌تواند شروع برنامه‌های خلاف قانون باشد، اگر نظارت نشود اوضاع غیر قابل کنترل شده و این‌طور نیست که برنامه‌ها بدون بازرسی انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چارچوب و هدف‌گذاری فرهنگی مدیریت و ارزیابی فرهنگی دانشگاه صنعتی مشخص است و باری به هر جهت برنامه‌های فرهنگی را دنبال نمی‌کند.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته برخی فیلم‌ها و تصاویر از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان برگزاری اردوهای مختلط و جشن‌های نامتعارف در رسانه‌ها منتشر شده و حاشیه‌هایی را در این دانشگاه ایجاد کرده بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top