تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/12/11 - 10:24
کد خبر: 194272

کیفیت غذای دانشجویی بهتر می شود

سید فردین تقی زاده در گفتگو با مهر گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای استفاده دانشگاه‌های تازه تاسیس از تجربه‌های دانشگاه‌های بزرگ کارگروهی را تشکیل داده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون صندوق رفاه دانشجویان از تدوین قرار داد «تیپ غذای دانشجویی» در قالب «قرارداد خرید مواد غذایی» و قرارداد «پخت غذای دانشجویی» خبر داد و گفت: کیفیت غذای دانشجویی ارتقاء می یابد.

سید فردین تقی زاده در گفتگو با مهر گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای استفاده دانشگاه‌های تازه تاسیس از تجربه‌های دانشگاه‌های بزرگ کارگروهی را تشکیل داده است.

وی ادامه داد: برنامه این کارگروه، ارتقاء غذا با تدوین یک استاندارد برای غذای دانشجویی و امکانات و تجهیزاتی است که در این زمینه به کار گرفته می شود تا دانشگاه‌ها خود را به استانداردی که مشخص شده برسانند و کیفیت غذای دانشجویی را ارتقاء دهند.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان افزود: برای همین کار با همکاری کارشناسان تغذیه برخی از دانشگاه ها و برگزاری نشست های کارشناسی قرارداد «تیپ غذای دانشجویی» در قالب «قرارداد خرید مواد غذایی» و قرارداد «پخت غذای دانشجویی» تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد: بعضا در برخی از دانشگاه‌ها، پیمانکار‌ان غذا را تامین می کردند، اما چون قرارداد از استاندارد لازم برخوردار نبود غذایی که توسط پیمانکار ارایه می شد، از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و دانشگاه نمی توانست غذا را با کیفیت خوب تحویل بگیرد.  

تقی زاده افزود: بر همین اساس در کارگروهی که تشکیل شده آیین نامه تخلفات پیمانکاران درصورتی که کار خود را به درستی انجام ندهند و همچنین آیین نامه بهداشتی در حال بررسی و تدوین است.

وی افزود: این کار برای اولین بار است که در سطح دانشگاه ها انجام می شود که براساس یک دستورالعمل کیفیت غذای دانشگاه‌ها افزایش یابد و دانشگاه های تازه تاسیس بتوانند از تجربه دانشگاه های قدیمی و بزرگ استفاده کنند.

به گزارش مهر، از مزایای قرارداد «تیپ غذای دانشجویی» می توان به صرفه جویی اقتصادی، بالابردن سطح اطلاعات پیمانکاران غذا، بالابردن کیفیت غذای دانشجویی و افزایش رضایتمندی دانشجویان اشاره کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام شرایط تحصیل دانشجویان ایرانی در دو دانشگاه قبرسی و لهستانی
نحوه نظارت بر شیوه نامه پذیرش دانشجوی استاد محور اعلام شد
نجات پاکبان از سیل مشهد توسط مردم +فیلم
استفاده از حساب‌ بانکی اجاره‌ای برای پولشویی
اعلام زمان واریز یارانه ۳۰۰ هزار تومانی
۶ دلیل نزول قیمت دلار
پاسخ عجیب استیناف به محرومیت ستاره پرسپولیس
بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
واکنش سخنگوی سپاه به ادعای مهاجرت پزشکان ایران
بشار رسن به پرسپولیس باز می گردد؟
اسامی و مشخصات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید اعلام شد
آیفون ۱۷ اسلیم رکورد تغییرات را می‌شکند
اعتراف تازه سردبیر رادیو اسرئیل درباره ایران
مذاکرات ایران و آمریکا در عمان در جریان است
در پشت پرده تخریب حسن یزدانی چه می گذرد؟
اصرار کنند مقابل استقلال اصلا بازی نمی کنیم!
طوفان و سیل در راه ایران است؟
باشگاه پرسپولیس به دنبال مهاجم ۶۰۰ هزار دلاری
اولین بازیکن پرسپولیس در آستانه انتقال به تراکتور
افشاگری رئیس سابق موساد درباره نتانیاهو
برخورد زشت یک معلم با نخبه نوجوان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top