تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/05/20 - 11:43
کد خبر: 206874

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون‌های کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی‌وحرفه‌ای در روز جمعه، ۲۲ مرداد برگزار می‌شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا، ۲۱ مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون‌های کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی‌وحرفه‌ای در روز جمعه، ۲۲ مرداد برگزار می‌شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا، ۲۱ مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با دانشجو، گفت: در آزمون کاردانی به کارشناسی تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۵۳۸ نفر زن و ۶۱ هزار و ۲۸۰ نفر مرد هستند. آزمون رشته های با آزمون در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۷۳ شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: از تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۱۳ هزار و ۲۳۷ نفر در رشته های بدون آزمون داوطلب شده اند و تعداد ۸۹ هزار و ۵۸۱ نفر نیز در رشته های با آزمون شرکت می کنند. از تعداد ۸۹ هزار و ۵۸۱ نفری که باید در رشته های با آزمون شرکت کنند، تاکنون ۵۵ هزار نفر کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کرده اند.

توکلی تاکید کرد: این داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه، ۲۱ مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. برای شرکت در دوره های آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون ۲۱۹ هزار و ۶۳۶ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۹ هزار و ۵۱۶ نفر زن و ۱۳۰ هزار و ۱۲۰ نفر مرد هستند.

وی افزود: از تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره از دوره کاردانی، تعداد ۴۸ هزار و ۱۴۵ داوطلب متقاضی یکی از رشته های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و تعداد ۱۷۱ هزار و ۴۹۱ نفر داوطلب متقاضی یکی از رشته های با آزمون هستند. از میان تعداد ۱۷۱ هزار و ۴۹۱ نفر داوطلب که متقاضی یکی از رشته های با آزمون هستند، تاکنون تعداد ۱۰۳ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ۱۱ رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی جمعه، ۲۲ مرداد در ۱۷۳ شهرستان برگزار می شود. این داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه، ۲۱ مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top