تاریخ انتشار: شنبه 1395/07/10 - 09:54
کد خبر: 211424

انتقاد از یک «بی قانونی» در دانشگاه شیراز +عکس

این موضوع در حالی در دانشگاه شیراز رخ داد که به گفته چند باره دبیر تشکل مربوطه و مسئولین معاونت فرهنگی در جلسه بین تشکل ها، هیچ مجوزی از سوی معاونت فرهنگی برای این کار اخذ نشده بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز در یادداشتی به یک «بی قانونی» یکی از تشکل های دانشجویی این دانشگاه اشاره کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این دانشجو در این یادداشت می نویسد: در رابطه با این سؤال اساسی قطعا باید هم مسئولین فرهنگی دانشگاه و هم دسته ای گرداننده این تشکل به اصطلاح فرهنگی و سیاست زده پاسخ بدهند.

انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز که خود را یک تشکل وامدار و پیاده نظام اصلاح طلبان در دانشگاه شیراز میداند، از همین آغاز سال تحصیلی بی قانونی و خودسری را که روال هرساله آنان بود آغاز کرد و با توجه به تأکیدات مکرر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز مبنی بر عدم اجازه برای تأسیس غرفه استقبال از دانشجویان جدیدالورود، اقدام به راه اندازی غرفه در مقابل محل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود نمود.

این موضوع در حالی در دانشگاه شیراز رخ داد که به گفته چند باره دبیر تشکل مربوطه و مسئولین معاونت فرهنگی در جلسه بین تشکل ها، هیچ مجوزی از سوی معاونت فرهنگی برای این کار اخذ نشده بود. جالب اینجاست که دبیر و نماینده این تشکل در جلسه دبیران تشکلهای این دانشگاه با توهین به نمایندگان سایر تشکل ها با اصرار بر بی قانونی انجام گرفته، با جار و جنجال توهین آمیز قصد ادامه فعالیت های غیر قانونی خود در دانشگاه را داشت.

حتی در پاره ای از مواقع شاهد درگیری فیزیکی این شخص با مسئولین و برخی از دانشجویان بودیم بنحوی که با هتاکی قصد توجیه فعالیت غیر قانونی خود را داشت. در رابطه با این اتفاقات دو نکته اساسی از نظر میگذرد، اول اینکه این تشکل بازیچه احزاب اصلاح طلب با عدم پایبندی بر اساس نامه خود، بدون مجوز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز، اقدام به فعالیت نموده که این حرکت خودسرانه و بدعت آمیز باید مورد رسیدگی و پیگرد قرار گیرد. و ثانیا اینکه تا چند سال دیگر قرار است مسئولین دانشگاهی بر این بی قانونی ها چشم پوشیده و آنها را نادیده گرفته و دانشگاه را بجای فضا علمی به فضای سیاست زده بی هویت تبدیل نماید.

در پایان با در نظر گرفتن بی قانونی های انجام شده توسط انجمن مربوطه، معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز را مخاطب قرار داده و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر و قاطع مسئولین با این دست بی قانونی ها هستیم و تا کسب نتیجه مطلوب مطالبه به حق خود را ادامه خواهیم داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top