تاریخ انتشار: جمعه 1395/07/23 - 13:32
کد خبر: 212766

پیام مرادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

عده‌ای خجالت هم نمی‌کشند و امام حسین و قیامش را تلاش برای مذاکره تفسیر می‌کنند

عده‌ای خجالت هم نمی‌کشند و امام حسین و قیامش را تلاش برای مذاکره تفسیر می‌کنند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران گفت: امروز همه ما فهمیدیم که قراردادهای بین‌المللی درمان درد بی‌عرضگی برخی مدیران داخلی نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: امروز همه ما فهمیدیم که قراردادهای بین‌المللی درمان درد بی‌عرضگی برخی مدیران داخلی نیست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: سیدالشهدا با عنوان مردی که تمام هستی خود را فدا کرد فریاد ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی سر داد که این فریاد متعلق به زمان و عصر خاصی نیست و همه افراد این فریاد را تحسین می‌کنند.

وی تاکید کرد: فریاد سیدالشهدا متعلق به یک دوره خاص نیست، اگر قیام امام حسین برای کوتاه ماندن دست افراد فاسد از بیت‌المال بود انقلاب اسلامی هم بر همین باور ایجاد شد و تلاش انقلاب اسلامی نیز برای کوتاه ماندن دست افراد فاسد از مال مردم بود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه عالی‌ترین مفهوم در اداره جامعه را مفهوم عدالت است گفت: عدالت در راس تمام مفاهیم است و ملت ما به عنوان مردمی که برای برقراری نظام اسلامی خون و جان دادند حق دارند در نظام اسلامی طعم عدالت را بچشند اما کسانی می‌توانند عدالت را پیاده کنند که پاک‌دست بوده و با مفاهیم عدالت آشنا باشند.

وی ادامه داد: چطور می‌شود پذیرفت کسانی که حکم مسئولیت از ملت گرفتند در اوج گرفتاری مردم که ملت برای تامین هزینه‌های اولیه خود با مشکل مواجه‌اند حقوق چندصد میلیونی دریافت کنند؟ چطور می‌توان باور کرد که این گونه افراد توان برقراری عدالت در جامعه را دارند؟ مگر این گونه نیست که شکم‌های پرشده از حرام مسئولان سبب سقوط نظام‌ها می‌شود؟ آیا نباید بترسیم که شکم‌های بعضا پر شده از حرام برخی در نظام اسلامی زمینه سقوط آن را فراهم کند؟

مرادی تاکید کرد: معتقدیم اگر مسئولیت‌های بزرگ به افراد پست واگذار شده و افراد دلسوز را خانه‌نشین کنیم باید نگران باشیم، نظام اسلامی باید در داخل با ریشه‌کن کردن فساد از داشته‌های مردم حراست کرده و نگهبان منافع ملی باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه ما فهمیدیم که قراردادهای بین‌المللی درمان درد بی‌عرضگی برخی مدیران داخلی نیست اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی که توحش خود را در منطقه به نمایش گذاشتند می‌خواهند برای ما نسخه شفابخش بنویسند؟ آیا حاکمان خوک‌صفتی که در یمن کشتار به راه انداختند و احترام به استقلال ملت‌ها را معامله کردند می‌خواهند دلسوز ما باشند؟ حتما این اتفاق نمی‌افتد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیشنهاد کرد: مسئولان کشور به جای دل بستن به این موارد به دنبال ترمیم افکار خود باشند، مسئولان باید (اگر حافظه‌شان یاری می‌کند) به آرا و اندیشه‌های امام رجوع  کنند و بدانند که امام در رابطه با ارج نهادن به مستضعفان چه صحبت‌هایی داشته‌اند، مسئولان باید به توصیه‌های رهبری در رابطه با رسیدگی به وضع مردم عمل کنند.

مرادی اظهار داشت: فهم ما از امام و ارج به افکار امام نباید منحصر به این باشد که عده‌ای میلیاردها تومان هزینه کنند تا حرم باشکوه برای امام بسازند، البته این هم باید باشد ولی اگر حرم باشکوه ساختیم و افکار امام را فراموش کردیم ضربه می‌خوریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توفیقاتی داشته و افق‌های روشنی هم پیش رو دارد، اگر انقلاب اسلامی توان برقراری چنین امنیتی در ناامن‌ترین منطقه جهان را داشته حتما توان مقابله با فساد را هم دارد، اگر نفوذ معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی امروز منطقه و جهان را تحت تاثیر قرار داده بنابراین ما توان دفاع عزتمندانه از آرمان‌ها را هم داریم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان تاکید کرد: ما نیاز نداریم که به سراغ امام حسین برویم و بخواهیم قیام امام حسین را به نحو غلط برای مردم تفسیر کنیم، زمانی می‌گفتند هیئات را سیاسی نکنید، عده‌ای ملبس به لباس روحانیت خجالت هم نمی‌کشند و امام حسین و قیامش را تلاش برای مذاکره تفسیر می‌کنند. علما باید جلوی این رفتارها بایستند و این فهم غلط را در ریشه نابود کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، در دیدار 12 تیرماه با دانشجویان چند نکته را متذکر شدند که یکی از مهم ترین قسمت های این سخنرانی، ارتباط برقرار کردن نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با مردم از طریق نماز جمعه برای انتقال مواضع انقلابی بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
معنی اعتدال
1395/07/23 - 23:13

آقا پیام، چرا باید خجالت بکشند؟ لقب آیت الله یدک می کشند و روز تاسوعا بجای عزاداری در دریاچه سد لتیان جت اسکی بازی می کنند. آقازاده های این طیف، ثروت غارت کرده را با کمال شجاعت توی خیابان به رخ همان غارت شده ها می کشند. اسمش را هم می گذارند اعتدال. شما مگر «رادیکال» هستی؟
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top