تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/08/02 - 15:27
کد خبر: 213754

مشکل اسپانسر سرخابی‌ها با صدا و سیما چیست؟

از طرفی دیگر سازمان صدا و سیما رقم نجومی از 3090 برای نمایش تبلیغات این سامانه در برنامه پیش از آغاز بازی‌های لیگ برتر خواسته است و البته این سازمان حاضر نیست با اسپانسر اصلی استقلال و پرسپولیس هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هفته نهم لیگ برتر در حالی روز جمعه به پایان رسید که همچنان رسانه‌های تصویری نمی‌توانند در پایان بازی با بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس مصاحبه کنند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از «نسیم آنلاین»، هفته نهم لیگ برتر در حالی روز جمعه به پایان رسید که همچنان رسانه‌ها نمی‌توانند در پایان بازی با بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس مصاحبه کنند و این موضوع صدای هواداران دو تیم را هم حسابی درآورده است. در پایان بازی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست دارند مصاحبه بازیکنان مورد نظرشان را  در رسانه‌ها ببینند اما در حال حاضر سامانه پیامکی 3090 اجازه مصاحبه را به بازیکنان محبوب شان نمی‌دهد.

سامانه پیامکی 3090 در حال حاضر در 2 مورد با سازمان لیگ و صدا و سیما مشکل دارد و به همین دلیل اجازه مصاحبه به بازیکنان استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهد. موضوع از این قرار است که سازمان لیگ در پایان بازی های لیگ برتر حاضر نیست تبلیغات 3090 را در میکسدزون به نمایش در بیاورد و همین موضوع مدیران این سامانه را حسابی  عصبانی کرده است. جالب است که بدانید مدیران سازمان لیگ اعتقاد دارند این سازمان با شرکت دیگری برای تبلیغات محیطی دور زمین قرارداد دارد و به همین دلیل نمی‌تواند تبلیغات 3090 را به نمایش در بیاورد.

از طرفی دیگر سازمان صدا و سیما رقم نجومی از 3090 برای نمایش تبلیغات این سامانه در برنامه پیش از آغاز بازی‌های لیگ برتر خواسته است و البته این سازمان حاضر نیست با اسپانسر اصلی استقلال و پرسپولیس هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورد.

هرچه که هست موضوع اختلاف اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ و صدا و سیما باعث شده که مردم از تماشای مصاحبه بازیکنان محبوب شان محروم شوند و البته گفته می‌شود به زودی قرار است برنامه تخصصی برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از صدا و سیما پخش شود و بعد از آن این مشکلات به احتمال فراوان حل خواهد شد.

در حال حاضر 3 فصل است که صدا و سیما حاضر نیست پول حق پخش تلویزیونی را پرداخت کند و با مشکلاتی که برای اسپانسر دو باشگاه استقفلال و پرسپولیس ایجاد کرده است حداقل در آمد این 2 باشگاه را هم به خطر انداخته است و باید دید در نهایت این اختلاف نظر به کجا ختم خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top