تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/08/06 - 13:19
کد خبر: 214224

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی قزوین خبر داد

اجرای طرح جمع‌آوری البسه نامتعارف

موضوعی که در جامعه امروز به عنوان یک مشکل با آن روبه‌رو هستیم موضوع البسه نامتعارف در قالب مانتوهای پشت نوشته به صورت انگلیسی با معنای نامطلوب و مانتوهای شیشه‌ای بسیار نازک بوده که به توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان پوشاک اخطار داده شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از اجرای طرح جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف توسط پلیس امنیت عمومی در این استان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، ایرج محمدی در نشست خبری با موضوع اجرای طرح جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف توسط پلیس امنیت عمومی در قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات پلیس امنیت عمومی این استان برگزار شد، اظهار داشت: طرح جمع‌آوری البسه نامتعارف از روز چهارشنبه پنجم آبان ماه جاری در استان قزوین به مرحله اجرا درآمده که این طرح به صورت سراسری است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی استان قزوین افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در این استان تولیدکنندگان پوشاک نامتعارف وجود ندارد و بسیاری از البسه نامتعارف به صورت وارداتی از کشور ترکیه است.

محمدی تصریح کرد: در تعدادی از فروشگاه‌های استان قزوین توزیع البسه نامتعارف صورت می‌گیرد که این امر به دلیل به دست آوردن سود بیشتر توزیع‌کنندگان از عرضه البسه نامتعارف است که موجب زیرپا گذاشتن هنجارهای اسلامی و دینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 317 واحد صنفی پوشاک مورد بازدید قرار گرفت که از 24 واحد صنفی پوشاک تعهد گرفته شد، همچنین به تعداد 116 واحد صنفی پوشاک تذکر انتظامی داده شد و 15 مورد واحد صنفی که توزیع‌کننده البسه نامتعارف بود ضمن توقیف البسه واحد صنفی پوشاک هم پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی استان قزوین یادآور شد: اقدام جدی به جمع‌آوری البسه نامتعارف در قالب اجرای این طرح وجود دارد و با هنجارشکنان برخورد قاطع و جدی می‌شود.

محمدی مطرح کرد: با وجود حساسیت بسیار در مجموعه پلیس و دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به استان قزوین اجازه توزیع و مصرف البسه نامتعارف داده نمی‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها در اجرای این طرح لازم بوده و ضمن توجه ویژه خانواده‌ها به نوجوانان و جوانان با افراد قانون‌شکن برخورد قاطع می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top