تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/08/26 - 22:31
کد خبر: 216491

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان گلستان در محکومیت توهین به امام و روحانیت

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان و اساتید استان گلستان نسبت به هتاکی‌های اخیر به امام و روحانیت امروز در مسجد دانشگاه منابع طبیعی گرگان (پردیس) برگزار می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان و اساتید استان گلستان نسبت به هتاکی‌های اخیر به امام و روحانیت امروز در مسجد دانشگاه منابع طبیعی گرگان (پردیس) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب و محکومیت توهین و هتاکی های بی شرمانه صورت گرفته و اعتراض شدید به آلوده ساختن ساحت علم و دانش به تحرکات فتنه گون؛ تجمع اعتراض آمیزی از سوی دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهیان استان گلستان راس ساعت 12 امروز در مسجد دانشگاه منابع طبیعی گرگان (پردیس) برگزار می شود.

لازم به ذکر است، در روز یکشنبه 2 آبان ماه  95، مراسم تریبون آزادی از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان در محوطه این دانشگاه برگزار گردید که در آن هتاکی های گسترده ای به ساحت روحانیت ، شهدای مدافع حرم و برخی مقدسات از سوی تعدادی از دانشجونماها صورت گرفت.

بلافاصله پس از انتشار مطالب موهن مطرح شده در این تریبون آزاد، اعتراضات شدید و گسترده ای از سوی حوزه های علمیه سراسر کشور ، چهره های علمی و سیاسی و انقلابی ملی و استانی به متولیان این مراسم و مسئولین دانشگاه و برخی از مسئولین ارشد استانی در قالب های گوناگون صورت گرفت.

در کمال تعجب و در حالی که هنوز شدت واکنش های اعتراضی به مطالب مطرح شده در این تریبون آزاد  فروکش نکرده بود؛ مجددا در روز چهارشنبه 19 آبان 95، هجمه و توهین های بی سابقه و گسترده ی دیگری به ساحت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، روحانیت، شورای نگهبان و دستگاه قضا از سوی اکبر اعلمی ( نماینده مجلس ششم ) در مناظره برگزار شده از سوی همین انجمن اسلامی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان صورت گرفت.

لذا در راستای محکومیت توهین و هتاکی های بی شرمانه صورت گرفته و اعتراض شدید به آلوده ساختن ساحت علم و دانش به تحرکات فتنه گون و طرح سخنان منافقانه و همچنین تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب ؛ تجمع اعتراض آمیزی از سوی دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهیان استان گلستان راس ساعت 12 روز چهارشنبه 26 آبان ماه 95 در مسجد دانشگاه منابع طبیعی گرگان (پردیس) برگزار می شود.

لذا سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان از عموم دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان گرامی استان دعوت بعمل می آورد تا با حضور با صلابت و انقلابی خود در این مراسم ؛ ضمن محکوم نمودن هتاکی های صورت گرفته به ساحت مقدسات و بیان اعتراض شدید نسبت به دست اندرکاران و متولیان برنامه های مذکور ، عمل به وظایف قانونی را از مدیران این دانشگاه و سایر مسئولین ارشد استان و نهادها و مجموعه های مختلف مطالبه کنند.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
بانو
1395/08/30 - 15:27

سلام. عکسی از تجمع اگه دارین بزارین لطفا
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top