تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/26 - 13:17
کد خبر: 226852

بعد از سه ماه از مراسم 16 آذر دانشگاه تهران؛

فیلم سخنرانی منتقدانه چهار فعال دانشجویی دیگر در مقابل رئیس جمهور منتشر شد

فیلم سخنرانی منتقدانه چهار فعال دانشجویی دیگر در مقابل رئیس جمهور منتشر شد

فیلم‌هایی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شدند از سوی کانال‌هایی خاص هدایت می‌شوند و مربوط به سخنرانی محمدامین اقرلو، نماینده ابسیج دانشجویی، محمد رهبری، نماینده انجمن دانشگاه تهران و احسان فیض آبادی، نماینده نشریات دانشجویی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: بعد از گذشت بیش از دو ماه از دیدار دانشجویان با رئیس جمهور در مراسم 16 آذر دانشگاه تهران، دو روز پیش بالاخره  فیلم سخنرانی 2 نفر از منتقدین به روحانی و دولتش منتشر شد و امروز نیز فیلم سخنرانی چهار نفر دیگر از دانشجویان نیز در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در حالی که دانشجویان نسبت به عدم انتشار فیلم‌های مربوط به سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسم 16 آذر دانشگاه تهران اعتراض کرده بودند، هیچ فیلمی از سخنرانی دانشجویان در این مراسم که به شدت تحت کنترل تدابیر امنیتی دولت بود منتشر نشده بود تا این یکی دو روز اخیر که به یکباره، فیلم‌های سخنرانی به صورت خاص و پشت سر هم و با فواصل یکی دو روزه منتشر شد.

فیلم‌هایی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شدند از سوی کانال‌هایی خاص هدایت می‌شوند و مربوط به سخنرانی محمدامین اقرلو، نماینده ابسیج دانشجویی، محمد رهبری، نماینده انجمن دانشگاه تهران، احسان فیض آبادی، نماینده نشریات دانشجویی و سعید هوشنگ به عنوان نماینده جمعی از تشکل های اصلاح طلب است.

اعتراض 5 اتحادیه بزرگ دانشجویی به عدم انتشار هیچگونه صوت و فیلمی از جلسه با رئیس‌جمهور
پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در خصوص عدم پخش سخنرانی نماینده تشکل های دانشجویی در روز  ۱۶ آذر از صدا و سیما به وزیر علوم نامه ای نوشتند.

در بخشی از این نامه آمده است: از نمایندگان دولت محترم که معتقدند نباید قلم ها را شکست و دهان ها را بست، انتظار می رود بدون هیچ واهمه ای گزارش کامل جلسه مذکور اعم از فیلم عکس و صوت را در اختیار تشکل های دانشجویی قرار دهند و آنها را در تبیین و روشنگری نسبت به بازتاب نظرات دانشجویان در حوزه مشکلات جاری کشور و انتقادات وارد بر عملکرد دولت محترم یاری نماید. (متن کامل از اینجــــا)

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
امین اقرلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به روحانی: برجام حکایت پادشاه عریانی شد که کسی جرات بیان واقعیتهایش را نداشت. امیدوارانه پیگیر اصلاح رفتار شما و دولت متبوعتان نیستیم. شما رئیس جمهور خوبی نبودید. (متن کامل)

*************

دبیر انجمن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران
محمد رهبری، دبیر انجمن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خطاب به روحانی: برای این که در جریان باشید میگویم، همین امروز به علت فشارهای نهادهای امنیتی به دانشگاه، سخنران مجوزدار برنامه 16 آذر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران توجیه شده است که به مصلحت نیست تا در دانشگاه حضور یابد و بنده نیز بابت بیان این حرفها نیز از آینده خود بیمناکم!! آیا با این روند، آن گونه که امام خمینی خواسته بود، دانشگاه مبدا تحولات می ماند؟ (متن کامل)

**************

نماینده نشریات دانشجویی
احسان فیض آبادی، نماینده نشریات دانشجویی خطاب به روحانی: رییس جمهور حقوقدان! شما نیز قطعا با اشراف به حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی، اجرای این فصل را از زمره مهم‌ترین وعده‌های انتخاباتی خود عنوان کردید؛ حقوقی مانند حق تشکیل و فعالیت در تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌ها، حق آزادی بیان و عقیده، حق برگزاری برنامه‌ها، حق مصونیت از تجسس و هرگونه تعرض غیرقانونی و یا هتک حیثیت و حرمت و غیره. (متن کامل)

********************

سعید هوشنگ، از دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان نماینده جمعی از تشکل های اصلاح طلب
 سعید هوشنگ، از دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان نماینده جمعی از تشکل های اصلاح طلب خطاب به روحانی: امروز که سه سال و چهار ماه از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد، به عنوان جریان دانشجویی بر خود واجب می دانیم به بیان مطالبات و انتقاداتمان بپردازیم. اما کم لطفی است اگر خدمات شایان توجه دولت تدبیر و امید، الخصوص در حوزه وزارت خارجه و نفت، گشایش نسبی فضای سیاسی و کنترل تورم را فراموش کنیم. (متن کامل)

**************

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top