تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/12/17 - 14:53
کد خبر: 229274

اکران مستند «فراموش شده‌ها» در دانشکده توانبخشی علوم پزشکی شهید بهشتی +تصاویر

مستند فراموش شده ها با حضور کارگردان این مستند در دانشکده توانبخشی علوم پزشکی شهید بهشتی به همت انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه اکران شد که در حاشیه ای اکران بازارچه خیریه اشتراک مثبت نیز برقرار بود و دانشجویان از آن استفاده کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مستند فراموش شده ها به همراه بازارچه خیریه اشتراک مثبت امروز در دانشکده توانبخشی علوم پزشکی شهید بهشتی اکران شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مستند فراموش شده ها با حضور کارگردان این مستند در دانشکده توانبخشی علوم پزشکی شهید بهشتی به همت انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه اکران شد که در حاشیه ای اکران بازارچه خیریه اشتراک مثبت نیز برقرار بود و دانشجویان از آن استفاده کردند.

پس از اکران مستند، دکتر رضایی، معاون فرهنگی دانشجویی این دانشکده ضمن تبریک ساخت این مستند به کارگردان و دیگر عوامل این مستند، به دانشجویان این دانشگاه گفت: بایستی همه ما به این نکته توجه داشته باشیم که جامعه دانشگاهی باید اولین گروهی باشد که در توجه به مستضعفین و محرومین قدم می گذارد و این دست کارهای هنری مثل مستند فراموش شده ها می تواند این هشدار و هوشیاری را به جامعه دانشگاهی بدهد که مراقب باشیم.

معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه گفت: امروز مهمترین اولویت جامعه ما مسئله آسیب های اجتماعی است و در بین همه آسیب های اجتماعی مسئله فقر که ریشه بسیاری از این آسیب هاست باید مد نظر قرار گیرد.

دیانی کارگردان این مستند، ضمن تشکر از دانشجویانی که به تماشای این مستند نشسته اند گفت: این مستند تلاش کرده تا جامعه ما را بیدار کند و هشداری دهد تا دیر نشده به وضع بد جامعه ما رسیدگی شود.

وی افزود: این مستند تلخ است اما واقع بینانه است و می خواهد با این واقعیت های تلخ جریان جامعه را به تکاپو برای حل این مشکلات دعوت کند که در این بین جامعه دانشگاهی و نخبگان ما از همه مهم تر هستند.

وی با اشاره به بازارچه خیریه اشتراک مثبت که در حاشیه اکران مستند برقرار شده بود گفت: بی تفاوتی اجتماعی یکی از بزرگترین آفت های امروز جامعه ایرانی است و دانشجویان می توانند با فعالیت در این خیریه ها و کمک رسانی به محرومین در مقابل این بی تفاوتی اجتماعی بایستند.

وی در پایان گفت: شما دانشجویان حتی اگر خودتان نتوانید این مقدار اندک پول را که منجر به حل مشکل یک کودک بشود را پرداخت کنید می توانید رسانه های خوبی برای طرح اشتراک مثبت باشید تا خانواده ها و اساتید تان را درگیر این امر خیر کنید.

در پایان این مراسم سعید تواناراد دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده توانبخشی علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تقدیر از کارگردان این مستند در توضیحاتی پیرامون طرح اشتراک مثبت گفت: این طرح محدود به این دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیست و یک طرح کشوری است که در همه دانشگاه های ایران توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top