تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/12/19 - 17:04
کد خبر: 229506

ثبت‌نام بیش از ۴۶ هزار داوطلب در مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ضمنا کلیه داوطلبان در مهلت مجدد می‌توانستند با مراجعه به سایت سازمان آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود و همچنین ویرایش اطلاعات اقدام نمایند که در روز چهارشنبه 18 اسفند ماه 95 پایان پذیرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 46 هزار داوطلب در مهلت مجدد آزمون سراسری سال 96 خبر داد و گفت: آزمون سراسری در روزهای پانزدهم و شانزدهم 96 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 که از روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه سال 95 تا اول اسفند ماه 95 شروع شده بود تعداد 881 هزار و 644 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه‌ تصریح کرد: برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده و یا به هر دلیل دیگری در آزمون سراسری 96 ثبت‌نام نکرده بودند مهلت مجددی از یکشنبه پانزدهم اسفند ماه سال 95 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org آغاز شده بود که در روز چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال 95 پایان پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آمار اولیه گزارش شده تعداد 46 هزار و 430 داوطلب در مهلت مجدد تمدید شده در آزمون سراسری 96 ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی اضافه کرد: با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان در تاریخ مقرر که 881 هزار و 644 نفر بودند و همچنین اولین آمار اولیه مرحله مجدد ثبت‌نام  که 46 هزار و 430 نفر گزارش شده بود در مجموع 928 هزار و 74 نفر در آزمون سراسری 96 ثبت‌نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ضمنا کلیه داوطلبان در مهلت مجدد می‌توانستند با مراجعه به سایت سازمان آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود و همچنین ویرایش اطلاعات اقدام نمایند که در روز چهارشنبه 18 اسفند ماه 95 پایان پذیرفت.

به گفته وی بدیهی است آمار نهایی کل داوطلبان ثبت‌نام کننده سال 96 متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: آزمون سراسری سال 96 در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیر ماه سال آینده در حوزه‌های مختلف امتحانی برگزار خواهد شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تعداد داوطلبان شرکت‌ کننده در آزمون سراسری سال 95 ، 806 هزار و 437 داوطلب بود که با توجه به تعداد 928 هزار و 74 داوطلبان در سال جاری تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون سال 96 افزایش یافته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top