تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/01/01 - 17:50
کد خبر: 230531

انتخاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان قطب آموزشی غرب کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه را ارتقای چارت علمی ذکر کرد و گفت: دانشگاه از نظر تعداد اعضای هیات علمی در تنگنا بود و چارت دانشگاه هم از این نظر خیلی بسته بود و نمی توانستیم اعضای هیات علمی جذب کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از برنامه‌های این دانشگاه را ارتقای چارت علمی ذکر کرد و گفت: دانشگاه از نظر تعداد اعضای هیات علمی در تنگنا بود و چارت دانشگاه هم از این نظر خیلی بسته بود و نمی توانستیم اعضای هیات علمی جذب کنیم.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: براساس مصوبه شورای گسترش دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که مقرر شده دبیرخانه قطب آموزشی غرب کشور به صورت دوره ای بین دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه و همدان در چرخش باشد، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال به عنوان قطب آموزشی غرب کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به وظایف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در غرب کشور مبنی بر کمک به توسعه آموزش های مهارتی نظام سلامت، توسعه الگوهای خصوصی سازی در آموزش عالی سلامت، توسعه دانش داروسازی سنتی و توسعه دانش زیست فناوری کاربردی ابراز امیدواری کرد که کرمانشاه بتواند با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه های غرب کشور نقش تعیین کننده ای در دستیابی به اهداف فوق در منطقه را در یک سال پیش رو ایفا کند.

 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیشرفت خوبی داشته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تمام تلاش مسئولان و عوامل دانشگاه را توسعه همه جانبه و تلاش برای رفع مشکلات مردم بدون توجه به حاشیه ها دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روند رو به رشد بسیار خوبی دارد و اکنون وضعیت این دانشگاه خوب است.

کریم، ایجاد و تقویت زیرساخت ها را یکی از برنامه های دانشگاه ذکر کرد و افزود: ۲۵۰ پروژه زیربنایی و اساسی برای توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استان تعریف کرده ایم که تمام پروژه ها اکنون فعال است.

ارتقای چارت هیات علمی به ۶۰۰ جایگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه را ارتقای چارت علمی ذکر کرد و گفت: دانشگاه از نظر تعداد اعضای هیات علمی در تنگنا بود و چارت دانشگاه هم از این نظر خیلی بسته بود و نمی توانستیم اعضای هیات علمی جذب کنیم.

کریم به ارتقای چارت اعضای هیات علمی از ۳۴۰ به ۵۴۰ مورد خبر داد و گفت: در نظر داریم تا پایان امسال این تعداد را به ۶۰۰ جایگاه هیات علمی برسانیم.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی را از ۳۲۰ نفر به ۴۰۰ نفر افزایش دادیم، افزود: اکنون چارت تعریف شده برای جذب هیات علمی داریم و در چندین نوبت هم اقدام به جذب کرده ایم و در بهمن امسال هم بازهم جذب اعضای هیات علمی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: دهه فجر امسال کلنگ احداث سه دانشکده در محل پردیس دانشگاه به زمین زده شد و از این به بعد به سمت ایجاد رشته های فوق تخصصی می رویم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top