تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/01/23 - 08:04
کد خبر: 232215

وام‌های دانشجویی جوابگوی نیاز دانشجویان علوم پزشکی نیست

مبلغ 705 میلیون ریال به دانشجویان روزانه، یک میلیارد و 305 میلیون ریال به دانشجویان شبانه و یک میلیارد و 633 میلیون ریال به دانشجویان بین‌الملل وام شهریه پرداخت شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بودجه وامی که برای دانشگاه در نظر گرفته شده، در حال حاضر افزایش پیدا کرده است؛ ولی مبالغی که پرداخت می‌شود با توجه به شرایط معیشتی دانشجویان جوابگوی نیازهای آنان نیست.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، فرزین حلب‌چی، با بیان این مطلب در خصوص شرایط وام‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: ضمن اینکه مبلغ وامی که می‌توانیم به دانشجویان ارائه دهیم، متناسب با تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیست و وام‌هایی که ارائه می‌شود، درصد محدودی از دانشجویان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بیشتر در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند و بسیاری از آن‌ها نیز متاهل هستند، تسهیلاتی که به عنوان کمک‌هزینه دانشجویی تعلق می‌گیرد، نمی‌تواند تمام نیازهای آنان را پوشش دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص غذای دانشجویی، اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال دو منویی کردن برنامه غذایی در وعده ناهار دانشجویان هستیم.

وی افزود: در حوزه ورزش نیز به دنبال بالا بردن بهره‌وری دانشجویان هستیم، اما با توجه به منابعی که داریم، باید واقع‌گرایانه عمل کنیم و به فعالیت‌های زیرساختی و بازسازی توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 32 میلیارد و 550 میلیون ریال به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران  وام اعطا شده است، گفت: حدود 1 میلیارد و 743 میلیون ریال از این مبلغ وام ضروری عادی، 12 میلیارد و 712 میلیون ریال وام تحصیلی عادی و 538 میلیون و 725 هزار ریال وام مسکن بوده است.

وی تصریح کرد: مبلغ 705 میلیون ریال به دانشجویان روزانه، یک  میلیارد و 305 میلیون ریال به دانشجویان شبانه و یک میلیارد و 633 میلیون ریال به دانشجویان بین‌الملل وام شهریه پرداخت شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top