تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/09 - 15:13
کد خبر: 233855

وزارت علوم: تاکنون رشته‌ای به وزارت بهداشت منتقل نشده است

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: قرار گرفتن آموزش عالی کشور در مدار درست نیازمند عزمی جدی و همراهی همگانی در این مسیر است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه تاکنون هیچ رشته‌ای از وزارت علوم به وزارت بهداشت منتقل نشده است و با اشاره به سیاست‌ها و تجارب قریب به اتفاق کشورهای توسعه یافته در حوزه آموزش، ادغام شدن رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی را در آینده محتمل دانست.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی و دکتر محمد روشن معاون حقوقی و امور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن حضور در دانشگاه گیلان، در نشستی که با حضور معاونین و رؤسای دانشکده های دانشگاه برگزار شد شرکت نمودند.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در این نشست ضمن تبریک بعثت پیامبر مکرم اسلام، گفت: با حمایت معاونت اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه دیگر مبنای تخصیص بودجه به دانشگاه ها، شاخص سرانه دانشجویی نخواهد بود.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: قرار گرفتن آموزش عالی کشور در مدار درست نیازمند عزمی جدی و همراهی همگانی در این مسیر است.

دکتر شریعتی در ادامه به فرصت های تحقیقاتی دانشجویان دوره دکتری اشاره کرد و گفت:در چند سال اخیر میزان این فرصت های تحقیقاتی نزدیک ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد:با عنایت اختصاص ۶۰ میلیارد تومان وام ویژه دانشجویان دکتری، این مقدار در امسال به میزان دو برابر افزایش یاید.

معاون آموزشی وزارت علوم در ادامه با اشاره به جلسات مشترک کارگروه وزارت های علوم و بهداشت، گفت:هیچ رشته ای تاکنون از وزارت علوم به وزارت بهداشت منتقل نشده است و با ذکر سیاست ها و تجارب قریب به اتفاق کشورهای توسعه یافته در حوزه آموزش، ادغام شدن رشته های پژشکی و غیر پزشکی را در آینده محتمل دانست.

دکتر شریعتی در انتها نیز با اهمیت خواندن دهه سرآمدی آموزش یادآور شد: انتظار داریم دانشگاه ها ضمن اجرای برنامه های متنوع در این دهه، نسبت به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده همت گمارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top