تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/02/26 - 09:35
کد خبر: 235353

حضور حاشیه‌ساز سفیر فرانسه در دانشگاه شهید بهشتی

روابط عمومی دانشگاه شهیدبهشتی اعلام کرد: دیدار سفیر فرانسه از دانشگاه شهید بهشتی و گفت‌وگو با سرپرست دانشگاه از اسفند ماه 95 به درخواست آن سفارت مطرح و به دلیل تراکم برنامه‌های کاری در اردیبهشت ماه 96 عملی شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: روابط عمومی دانشگاه شهیدبهشتی اعلام کرد: دیدار سفیر فرانسه از دانشگاه شهید بهشتی و گفت‌وگو با سرپرست دانشگاه از اسفند ماه 95 به درخواست آن سفارت مطرح و به دلیل تراکم برنامه‌های کاری در اردیبهشت ماه 96 عملی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بعد از مصاحبه حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در مورد حضور جاسوس فرانسوی در دانشگاه شهیدبهشتی، رئیس روابط عمومی این دانشگاه طی توضیحاتی اعلام کرد: دیدار سفیر فرانسه از دانشگاه شهید بهشتی و گفت‌وگو با سرپرست دانشگاه از اسفند ماه 1395 به درخواست آن سفارت مطرح شد که به دلیل تراکم برنامه‌های کاری و پس از هماهنگی با مقام‌های مجاز در اردیبهشت ماه 1396 عملی شد.

در ادامه این توضیحات تاکید شد: طی این دیدار سفیر فرانسه و رایزن علمی آن سفارت، حدود 40 جلد کتاب به ویژه در مبانی حقوق و مورد استفاده دانشکده حقوق به این دانشگاه اهداء کرد. دو طرف در این دیدار بر ضرورت تقویت و ارتقای همکاری‌های علمی و ایجاد بستر مناسب جهت عملی شدن تفاهم‌نامه‌های علمی منعقد شده با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی فرانسه تأکید کردند.

در قسمت دیگری از این توضیحات تصریح شد: بحث گسترش ارتباط علمی با کشورها به خصوص در روزگار رقابت‌های بین‌المللی دانشگاهی امری پذیرفته شده و بلکه ضروری به شمار می‌رود. اینکه برخی از روی حسن‌نیت!‌ و یا عدم وقوف به مسائل یاد شده از این گونه ارتباطات تعابیر یک جانبه و یا جانب‌دارانه جناحی  آن هم در فضای انتخابات کنند. دور از ذهن نیست.

در پایان آمده است: خبرگزاری محترم فارس آگاهی دارد که جمهوری اسلامی ایران با کشور جمهوری فرانسه رابطه رسمی و در سطح مبادله سفیر دارد و اطلاق واژه‌های نامربوط می‌تواند اثرات نامطلوب در حسن روابط فی‌مابین به جای گذارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top