تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/02/27 - 12:01
کد خبر: 235469

در مشهد چه خبر است؟

حاشیه‌سازی در آخرین روز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری

حاشیه‌سازی در آخرین روز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری

مطلع شدیم امروز این جریان قصد دارد با طراحی قبلی در محل برگزاری برنامه ی انتخاباتی خود، دست به نوعی خودزنی بزند و با ایجاد آشوب زمینه ی رادیکال کردن فضا در آستانه ی انتخابات را فراهم کند، این پروژه امروز با ادعای واهی یک هنرمند حامی جناب روحانی آغاز شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالی که امروز دو کاندیدای جدی انتخابات در مشهد برنامه خواهند داشت، خبرهایی از حاشیه هایی در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروز چهارشنبه تبلیغات انتخاباتی نامزدها به پایان می رسد و نامزدها امروز برنامه های گسترده ای برای خود در نظر گرفته اند. یکی از برنامه های پرحاشیه امروز، حضور و سخنرانی حسن روحانی و سیدابراهیم رئیسی در مشهد است که حواشی ان قبل از برگزاری مراسم آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی مدعی شده است، امروز در گردهمایی تبلیغاتی در مشهد که ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی آن را ترتیب داده، شبه کنسرتی برگزار شود و سپس این کنسرت توسط عده‌ای که از سوی هواداران این کاندیدا اجیر شده‌اند، دچار آشوب و درگیری مصنوعی شود.

این خبرگزاری ادامه می دهد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حامیان روحانی قصد دارند با ایجاد آشوب و درگیری ساختگی، عده‌ای از حاضران را زخمی کنند. هدف حامیان روحانی این است که با بهره‌گیری تبلیغاتی از این اقدام برنامه‌ریزی شده و انتساب آن به هواداران کاندیدای دیگر که او نیز امروز در مشهد حاضر خواهد شد، فضای منفی علیه حجت‌الاسلام رئیسی بوجود آوردند و برای خود دوپینگ تبلیغاتی بسازند.

از سوی دیگر خبرگزاری نسیم نیز با اعلام همین خبر نوشت: برنامه ریزی ویژه‌ای از سوی ستاد حسن روحانی برای برنامه امروز وی در مشهد صورت گرفته است. بر این اساس گفته شده که قرار است در حین برگزاری کنسرت یکی از خواننده‌های کشور در همایش انتخاباتی حسن روحانی در مشهد، عده‌ای با ایجاد اغتشاش ساختگی به ضرب و شتم مردم و به هم زدن برنامه حسن روحانی بپردازند.

 مسئولان خراسان در دام طراحی امنیتی ستاد حسن روحانی گرفتار نشوند
اما این  خبر با واکنش عضو ستاد رئیسی روبرو شده است، علی خضریان سخنگوی ستاد کار و کرامت حجت الاسلام رئیسی در گفتگوبا نسیم، گفت: ستاد انتخاباتی آقای روحانی، عصبانی و در حال حاشیه سازی برای برنامه های تبلیغاتی امروز در مشهد است.

خضریان ادامه داد: به نظر می رسد سیل جمعیت حامی تغییر وضع موجود و سقوط آرای حسن روحانی این جریان را به نقطه ای رسانده است که دست به حاشیه سازی می زند.

سخنگوی ستاد کار و کرامت اظهار داشت: مطلع شدیم امروز این جریان قصد دارد با طراحی قبلی در محل برگزاری برنامه ی انتخاباتی خود، دست به نوعی خودزنی بزند و با ایجاد آشوب زمینه ی رادیکال کردن فضا در آستانه ی انتخابات را فراهم کند، این پروژه امروز با ادعای واهی یک هنرمند حامی جناب روحانی آغاز شد و در حالی که مقامات اجرایی استان و شورای تامین استان همگی در عمل نیروهای ستاد استانی جناب روحانی هستند خبر از ممانعت  از سفر به مشهد داد. جالب است که خود این خواننده در گفتگوی با رسانه ها اعلام کرد مسئولان ستاد روحانی به من گفته اند نیا!

خضریان افزود:‌ این تکنیک نخ نما شده و تلاش برای خودزنی سیاسی در حالی از سوی ستاد شکست پیگیری می شود که مسئولان استانی تمام تلاش خود را برای عدم برگزاری برنامه ی حجت الاسلام رئیسی پی گرفته است.

این مسائل در حالی است که حجت اشرف زاده خواننده ای که گفته می شد در مراسم امروز حسن روحانی اجرا خواهد داشت، در گفت وگویی با تسنیم، گفت: "هیچ مسئول امنیتی برای عدم اجرای برنامه ام در مشهد با من تماس نگرفته است. از طرف برگزار کنندگان مراسم آقای روحانی در مشهد  با مدیر برنامه ام تماس گرفتند و گفتند که اجرای برنامه فعلا مقدور نیست و در حال پیگیری هستیم.  منظورم از عدم اجازه ورود به مشهد همان برنامه مشهد بوده است".

به نظر می‌رسد اتفاقات روز گذشته مصلی تهران و روز قبل آن در اصفهان که با استقبال غیر قابل پیشبینی مردم از رئیسی از یک سوء و کاهش استقبال از حسن روحانی در سفرهای استانی وی به خصوص در خوزستان همراه شده، این دست اتفاقات قابل تامل است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top