تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/05/08 - 19:48
کد خبر: 242223

محمدرضا حیاتی مدیرمسئول «خبرنامه دانشجویان ایران» شد/ متن خداحافظی علی خضریان

حیاتی، پیش از این عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در 89-90، دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی کرمانشاه، دبیر چندین دوره جشنواره‌های دانشجویی، مدرس خبرنویسی و سابقه همکاری با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری را دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدرضا حیاتی مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی «خبرنامه دانشجویان ایران» شد.

محمدرضا حیاتی مدیرمسئول «خبرنامه دانشجویان ایران» شد

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با استعفای علی خضریان مدیرمسئول سابق این پایگاه خبری، «محمدرضا حیاتی» از فعالین سابق دانشجویی به عنوان مدیرمسئول جدید «خبرنامه دانشجویان ایران» معرفی شد.

محمدرضا حیاتی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق واحد علوم و تحقیقات است و پیش از این عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سال های 89-90، دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی کرمانشاه، دبیر چندین دوره جشنواره‌های دانشجویی، مدرس خبرنویسی و سابقه همکاری با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری را دارد.

علی خضریان که از سال 1388 به عنوان مدیر مسئول این پایگاه اطلاع رسانی بود، در متن خداحافظی خود نوشت:

همراهان عزیز و خبرنگاران پر تلاش «خبرنامه دانشجویان ایران»
همانطور که مستحضرید لزومِ وجودِ ”رسانه“ در حوزه دانشگاه برای پوشش آنچه ”جریان دانشجویی مسلمان در دانشگاه“ نامیده  می‌شود، حقیقتی است که مورد تاکید همه دلسوزان انقلاب اسلامی بوده و هست؛ بدین‌جهت و با عنایت به مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان به عنوان ”افسران جوان جنگ نرم“، جمعی از فعالان سابق دانشجویی از ابتدای سال 1388 اقدام به راه‌اندازی پایگاه تحلیلی خبری ”خبرنامه دانشجویان ایران“ نمودند.

پایگاه تحلیلی خبری ”خبرنامه دانشجویان ایران“ به لطف الهی و با پشتکار، روحیه جهادی و همت دانشجویان تاکنون توانسته است جریان رسانه‌ای معاند داعیه‌دار دانشجویی در جبهه ضدانقلاب را منفعل و فضا را به نفع جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تغییر دهد و گام‌های موثری در دفاع و صیانت از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت معظم فقیه بردارد.

خداوند متعال را خاضعانه شاکرم که عنایت فرمود به مدت 8 سال افتخار داشتم با حسن‌ظن اعضای محترم هیئت امنا مسئولیت مدیریت خبرنامه‌ی عزیز را برعهده داشته باشم؛ مسئولیتی که صادقانه معتقدم بیش از شایستگی، حاصل حسن‌ظن آن بزرگواران در مصاف جنگ نرم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در محیط یک رسانه دانشجویی بود.

بدون شک این 8 سال از به یادماندنی‌ترین ایام زندگی بنده به شمار می‌رود و این مدت فرصتی بود تا از دوستان بسیاری که در عرصه رسانه صاحب‌نظر بودند کسب فیض نموده تا در کنار همکاران خود در خبرنامه‌ی دانشجویان ایران، برای پیگیری مطالبات اساسی رهبر معظم انقلاب و رساندن صدای دانشجویان و دانشگاهیان به گوش مسئولان جهت خنثی‌سازی و مقابله با عملیات روانی دشمن و طرح سوء استفاده دشمنان این مرز و بوم از ندای حق‌طلبانه دانشجویان در حد وسع خود تلاش نمایم.

حال که به لطف خداوند رحمان و رحیم و تلاش شبانه‌روزی همکاران عزیزم، امروز «خبرنامه دانشجویان ایران» توانسته است به عنوان یک رسانه شناخته‌شده دانشجویی، صدای دانشجویان را از اقصی نقاط کشور مخابره نماید و از منظر رسالت دانشجویی به نقد مسئولان و حاکمان در جهت رفع ایرادات و خلاءهای مختلف بپردازد و این بنده سرا پا تقصیر نیز بنا به ضرورت در سنگری دیگر مشغول به فعالیت شده‌ام، ضمن آرزوی موفقیت برای این رسانه و سپردن بار مسئولیت به برادر عزیزم جناب آقای محمدرضا حیاتی که از فعالان سابق دانشجویی و همچنین دغدغه‌مند در عرصه رسانه‌ای می‌باشد، همچنان خود را سربازی کوچک در جبهه انقلاب دانسته و در کنار دوستان در «خبرنامه دانشجویان ایران» حضور خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، علی خضریان مدتی است در حکمی مسئولیت سردبیری روزنامه «فرهیختگان» را بر عهده گرفته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مسعود
1396/05/25 - 13:10

خدا قوت به آقای خضریان
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top