تاریخ انتشار: شنبه 1396/07/22 - 15:54
کد خبر: 247828

زمان آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

داوطلبان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 96 از روز دوشنبه 24 مهرماه برای انتخاب رشته در این دوره مهلت دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده اطلاعیه سازمان سنجش درباره ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش تعداد 78 هزار و 689 نفر در 6 هزار و 965 کد رشته محل از امروز شنبه 22 مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه دقیق این اطلاعیه در صورت علاقمند بودن از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه از طریق سایت سازمان سنجش برای انتخاب کد رشته‌های محل تحصیلی اقدام کنند.

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون می‌توانند با توجه به شرایط موجود در اطلاعیه و مطالعه دفترچه راهنما تا  پنج‌شنبه 27 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش کد رشته‌ محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند ولی آن دسته‌ از داوطلبانی که در رشته‌های بورسیه یا شرایط خاص پذیرفته شدند حق انتخاب رشته در این دوره را ندارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top