تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/09/01 - 13:15
کد خبر: 250776

درپی اعتراض دانشجویان دانشگاه خوارزمی به عدم‌ احداث ایستگاه مترو

مقصر اعتراض دانشجویان در دانشگاه خوارزمی کیست؟

مقصر اعتراض دانشجویان در دانشگاه خوارزمی کیست؟

به دنبال اعتراض انجام شده وزیر راه دستور لازم را داده اند و کار در مرحله بررسی فنی-مهندسی است. در آخرین جلسه شورای استان نیز به ضرورت انجام ایجاد مترو تاکید شد و ما در مجموعه استان و شورای شهر پیگیر تحقق این موضوع هستیم. با توجه به منافع ایحاد ایستگاه مترو برای مردم کمال شهر و حصارک، ما صد در صد موافق ایجاد ایستگاه مترو در دانشگاه خوارزمی هستیم؛ در حال حاضر نیز در شورای ترافیک پیگیر این موضوع هستیم که مورد قبول معاون سیاسی- امنیتی استان نیز قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشجویان دانشگاه خوارزمی روز گذشته در اعتراض به عدم‌احداث مترو در محل این دانشگاه تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این معضل از سوی مسئولان دانشگاه شدند.

علت اعتراض:
دلیل اصلی اعتراض دانشجویان توافقنامه بین مسئولان دانشگاه خوارزمی و وزارت راه و شهرسازی مربوط به 2 سال قبل است؛ در این توافقنامه قرار براین شد که دانشگاه خوارزمی در ازای قرار دادن چند هکتار از اراضی خود به وزارت راه و شهرسازی صاحب یک ایستگاه مترو برای دانشجویان شود، اطمینان از عملیاتی شدن این پروژه زمانی افزایش یافت که خود شخص وزیر وقت دستوری را در مورد احداث ایستگاه مترو ابلاغ کرد.

مقصر اعتراض دانشجویان در دانشگاه خوارزمی

در همین زمینه محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج -که خود از اساتید دانشگاه خوارزمی است- در گفتگو با خبرنامه دانشجویان ایران گفت: طبق توافق با قطار تهران-هشتگرد قرار بر انجام تعهداتی از جمله ایجاد ایستگاه مترو برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه خوارزمی بوده، که انجام نشده است.

نبیونی در ادامه گفت: به دنبال اعتراض انجام شده وزیر راه دستور لازم را داده اند و کار در مرحله بررسی فنی-مهندسی است. در آخرین جلسه شورای استان نیز به ضرورت انجام ایجاد نترو تاکید شد و ما در مجموعه استان و شورای شهر پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

مقصر اعتراض دانشجویان در دانشگاه خوارزمی

رئیس شورای شهر کرج در انتها گفت: با توجه به منافع ایحاد ایستگاه مترو برای مردم کمال شهر و حصارک، ما صد در صد موافق ایجاد ایستگاه مترو در دانشگاه خوارزمی هستیم؛ در حال حاضر نیز در شورای ترافیک پیگیر این موضوع هستیم که مورد قبول معاون سیاسی- امنیتی استان نیز قرار گرفته است.

امیر عباس کاشی نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال پیگیری های صورت گرفته و منافع بسیار ایجاد ایستگاه مترو برای دانشگاه، دانشجویان و مسئولین برای تحقق این مهم اجماع دارند.

مقصر اعتراض دانشجویان در دانشگاه خوارزمی کیست؟

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خوارزمی ادامه داد: در صورت تحقق این موضوع مشکل رفت و آمد برای دانشجویان-بویژه دختران که جمعیت عمده دانشگاهند- حل می شود. همچنین با توجه به تسهیل ارتباط بین دانشکده ها می توان به حضور اساتید علمی بهتر و کارآمدی بهتر مسئولان دانشگاه امیدوار شد.

در انتها این سوال مطرح است اگر مسئولان شهرداری و استانداری تا وزارت کشور از یک سو و مسئولان و دانشجویان دانشگاه خوارزمی از سوی دیگر موافق و خواهان ایجاد ایستگاه مترو در دانشگاه هستند، مقصر کیست؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top