تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/09/01 - 17:27
کد خبر: 250796

قدردانی جهانگیری از سردار سلیمانی

اسحاق جهانگیری گفت: از برادر عزیز و بزرگوارم سردار سلیمانی که انصافا از افتخارات بزرگ ملت ایران است که نقش ویژه ای علیه گروههای تروریستی داشت تشکر کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هدف آمریکا و سایر کشورهایی که به دنبال ایجاد گروههای تروریستی در منطقه هستند این بود که منطقه حساس و مهم خاورمیانه همواره در تنش باشد و کشورهای منطقه که از منابع عظیم نفت و گاز و انرژی برخوردارند و می توانند آن را صرف توسعه کشور و رفاه مردم کنند، این منابع در جاهای دیگر به کار گرفته شود و ناامنی مانع پیشرفت کشورهای مهم اسلامی و منطقه شود.

وی افزود: آنها به دنبال ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی و کشورهای منطقه بودند که فرصت توسعه از این کشورها گرفته شود اما خوشبختانه ایران در این موضوع با آگاهی کامل به دولتهای منطقه کمک کرد و در کنار دولتها و ملت های منطقه قرار گرفت و گروه داعش که آماده شده بود در عراق و سوریه حکومت شام و عراق تشکیل دهد، در یک مبارزه طولانی و بلندمدت شش ساله کار به پایان خط رسید که در این میان نقش نیروهای مردمی و مدافعین حرم و شهدای عزیز و بزرگوار که از ملت های منطقه خصوصا شهدای ایرانی که در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کردند، بسیار کارساز و تعیین کننده بود.

وی با اشاره به نقش کلیدی و تعیین کننده سردار سلیمانی در هدایت عملیات های منطقه علیه گروههای تروریستی و داعش تصریح کرد: باید از برادر عزیز و بزرگوارم سردار سلیمانی که انصافا از افتخارات بزرگ ملت ایران است و در دنیای اسلام نیز به عنوان سرداری بزرگ که نقش ویژه ای علیه گروههای تروریستی داشت و نیز همه فرماندهان عزیز سپاه، ارتش و نیروهای مسلح که نقش مشاوره ای مهمی در منطقه داشتند، تشکر کنم.

جهانگیری تصریح کرد: اکنون که پایان حکومت داعش اعلام شده، نقش گروههای تروریستی احتمالا ادامه خواهد یافت و امیدوارم همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند بتوانیم با بصیرت و هوشمندی و هماهنگی از این دستاورد حفاظت کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای این پیروزی این است که دولتها و ملتهای منطقه نظیر عراق، سوریه، لبنان و ایران با هم متحد شده و با یکدیگر همکاری می کنند و برای استمرار این دستاورد که گروههای تروریستی دیگر نتوانند ادامه پیدا کنند، نیازمند انسجام و وحدت در منطقه هستیم تا منطقه ای امن برای توسعه و رفاه مردم داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top