تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/09/12 - 16:27
کد خبر: 251646

مسلمانان هیچ‌گاه سلاح کشتار جمعی نساختند

معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: در دوره‌هایی از اسلام مسلمانان توانستند بروز و ظهور علمی داشته باشند، اما هیچ‌گاه به دنبال سلاح کشتار جمعی نبودند و هیچ سلاحی برای این کار نساختند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشجو سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور و رئیس شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جایزه مصطفی که ظهر امروز در تالار وحدت برگزار شد با اشاره به رسالت‌های پیامبر اکرم گفت: امروز شرمنده چهره نورانی پیامبر شده‌ایم که به واسطه جنگ و خشونت اکثر مسلمانان در مضیقه هستند در دوره‌هایی از اسلام مسلمانان توانستند بروز و ظهور علمی داشته باشند و هیچ گاه در دوران طلایی علم برای مسلمانان آن‌ها به دنبال سلاحی برای کشتار زودتر انسان نبودند و هیچ سلاحی برای این کار نساختند.

وی افزود: مسلمانان هیچ گاه نگاهی علمی برای اسیر کردن روان‌ها و کالبد‌ها نداشتند و علم نافع هیچ گاه از مسلمانان دور نشد، اما حالا تاریخ به نظاره نشسته تا بر آنچه انجام می‌دهیم نظارت کند.

ستاری با تاکید براینکه باید تمدن نوین را با همکاری یکدیگر ایجاد کنیم گفت: جهان اسلام اکنون از حضور جوانان استفاده می‌کند که پر از امیدند و سرشار از خلاقیت هستند و کارافرینی را خوب می‌فهمند

معاون علمی فناوری رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که به وارستگی جوانان مسلمان ایمان بیاوریم و بنیاد علمی و فناوری مصطفی نیز در پی احیای تمدن قوی، سرشار از امید و تحول در اسلام می‌باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top