تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/10/10 - 14:58
کد خبر: 254284

راهپیمایی دانشجویان در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی؛

ختم غائله‌ی دانشگاه تهران

ختم غائله‌ی دانشگاه تهران

امروز هم دانشجویان با حضور گسترده در صحن دانشگاه تهران، اجازه هیچگونه سوءاستفاده‌ای را به تعداد اندک دانشجویان آشوب‌طلب و ساختار شکن ندادند و با تجمع و راهپیمایی سراسری، نشان دادند که می‌شود به سیاست‌های آسیب‌زای مدیران و مسئولین انتقاد مسالمت‌آمیز کرد اما آسیبی به اموال عمومی نرساند و وارد درگیری‌های خیابانی نشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خیل کثیری از دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی غلطی که باعث بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است، در صحن دانشگاه راهپیمایی کردند.

در این تجمع که تعداد دانشجویان به بیش از 600 نفر می‌رسید، عمده‌ی مطالبات دانشجویان، خطاب به مسئولین و مدیرانی مطرح شد که سیاست‌های اقتصادی آنها به دور از اصول اقتاصد مقاومتی و در حال آسیب دیدن اقشار عمومی و متوسط رو به پایین جامعه است.

در این تجمع دانشجویان شعارهایی از قبیل «ننگ ما، ننگ ما، مسئول بی درد ما»، «تورم و گرانی، پاسخگو باش روحانی»، «اختلاصا جمع نشه، تهرون قیامت میشه»، «نه شرقی، نه غربی، نبرد علیه دزدی»، «دولت سرمایه‌دار، نمی‌خوایم نمی‌خوایم»، «مرفهان بی درد، مایه‌ی ننگ ملت»، «مدیر بی کفایت، نمی‌خوایم نمی‌خوایم»، «اختلاصا کم بشه، گرونی راحل می‌شه»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر فتنه گر، چه در حصر چه در قصر» سردادند و این در حالی بود که هیچگونه ساختارشکنی و آشوب طلبی در رفتار دانشجویان معترض پدیدار نشد.

تجمع امروز دانشجویان، همان خطی است که اعتراضات مردمی را در شهرهای مختلف کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه برای اعتراض به مشکلات معیشتی به خیابان‌ها کشاند اما برخی رسانه‌ها و افراد به دنبال بهره‌برداری سیاسی از این اعتراضات به نفع جریان ضدانقلاب بودند.

روز گذشته نیز تعدادی از دانشجویان تجدیدنظر طلب که بخش زیادی از آنها به واسطه باز بودن عجیب دربهای دانشگاه، وارد دانشگاه شده بودند، با شعارهای تند و توهین آمیز به دنبال ایجاد انحراف در خط اعتراضات مردمی علیه سیاست‌هلای غلط اقتصادی بودند که با حضور خیل کثیری از دانشجویان، این غائله ختم شد.

امروز هم دانشجویان با حضور گسترده در صحن دانشگاه تهران، اجازه هیچگونه سوءاستفاده‌ای را به تعداد اندک دانشجویان آشوب‌طلب و ساختار شکن ندادند و با تجمع و راهپیمایی سراسری، نشان دادند که می‌شود به سیاست‌های آسیب‌زای مدیران و مسئولین انتقاد مسالمت‌آمیز کرد اما آسیبی به اموال عمومی نرساند و وارد درگیری‌های خیابانی نشد.

از طرفی نشریات دانشجویی دانشگاه تهران از صبح امروز، به ماجرای روز گذشته و ساختارشکنی‌های صورت‌گرفته پرداختند که تصاویر آنها را نیز در ادامه مشاهده می‌کنید.

در ادامه، تصاویر و فیلم های مربوط به اتفاقات امروز دانشگاه تهران را مشاهده می‌کنید:

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top