تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/10/13 - 00:05
کد خبر: 254525

بیانیه فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب درباره حوادث اخیر

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، ضمن محکومیت اقدامات برخی آشوبگران آورده است: این فراکسیون بر رفع مشکلات معیشتی مردم و توجه به اقشار مستضعف تأکید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ایران در پی حوادث اخیر در کشور که منجر به برخی ناآرامی‌ها در چند شهر شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در این روزها بار دیگر شاهد رنگ دیگری از توطئه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و اذناب آن‌ها اسرائیل و عربستان سعودی و اجرای آن از طریق مزدوران و فریب‌خوردگان در داخل کشور است. پس از پیروزی‌های پیاپی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست‌های تکفیری و شکست طرح‌های مداخله‌گرانه استکبار در لبنان و یمن و سوریه که خشم و عصبانیت را برای دشمنان اسلام و انقلاب در پی داشت، این بار دست جنایتکار ابرقدرت‌ها از آستین منافقین و عناصر فریب‌خورده آن‌ها بیرون آمده و به بهانه مشکلات اقتصادی و بیکاری که حل آن‌ها مطالبه به‌حق مردم مسلمان ایران و مخصوصاً اقشار ضعیف و مستضعف است، نسبت به ایجاد اغتشاش و ناآرامی و تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه اقدام کرده‌اند. مسلماً صف مردم مسلمان و انقلابی ایران از صف منافقان و دشمنان اسلام جداست و این توطئه وحدت و اقتدار ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، در این بیانیه ضمن محکومیت این حرکت منافقانه و مزورانه، آورده است: این فراکسیون بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و مخصوصاً توجه به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر از طریق مسئولین ذی‌ربط تأکید کرده و ایجاد فضای مناسب جهت طرح خواسته‌ها و مطالبات مردمی را لازم می‌داند.

این بیانیه افزوده است: مسلماً یکی از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد مشکلات اقتصادی که منجر به نارضایتی مردم شده است، فتنه‌گرانی بوده است که زمینه تشدید تحریم‌های اقتصادی و فشارهای قدرت‌های مستکبر را با توطئه و خیانت خود به وجود آورده است.

در بخش دیگری از بیانیه مذکور تأکید شده است: فراکسیون اصولگرایان مصرانه خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر و اعمال مجازات نسبت به مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال است که در این وضعیت سخت اقتصادی، موجبات بدبینی و سلب اعتماد گروهی از مردم را از نظام اسلامی باعث شده‌اند.

در بیانیه فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب اشاره‌شده است: اصولگرایان همه مردم بصیر و مسلمان ایران اسلامی را به حفظ هوشیاری و اتحاد و صبر و همه متخصصان و دلسوزان انقلاب اسلامی را به کوشش و تلاش بیش‌ازپیش جهت حل مسائل اقتصادی و معیشتی دعوت می‌نماید.

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب با اشاره به اینکه این فراکسیون منشأ و صحنه‌گردان این اغتشاشات را سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و دلارهای سعودی همراه با مکر صهیونیست بین‌الملل می‌داند که از طریق مزدوران و منافقین داخلی و خارجی به اجرا درمی‌آید تأکید می‌کند: این مجموعه از نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی می‌خواهد که تسامح و تساهل در برخورد با اغتشاش‌گران را کنار گذارده و در اسرع وقت با معرفی عاملان و مسببان اغتشاشات به مردم، با شدیدترین وجه ممکن با آن‌ها برخورد نمایند.

در خاتمه این بیانیه تأکید شده است: فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری، اعتقاد راسخ دارد کشتی انقلاب تنها در سایه هدایت و رهبری ولی امر مسلمین به ساحل امن خواهد رسید و فرمایش حکیمانه حضرت امام را خاطرنشان می‌کند که «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.» و همچون گذشته آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک به دولت و سایر قوا اعلام می‌نماید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top