تاریخ انتشار: شنبه 1397/02/08 - 22:25
کد خبر: 264444

برگزاری همایش ملی دانشجویی اقتصاد ایران در دانشگاه مازندران

دبیر اجرایی همایش‌های اقتصاد ایران گفت: دومین همایش ملی وهشتمین همایش ملی دانشجویی اقتصاد ایران در دانشکده علوم اقتصادی و اداری بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، امیرمنصور طهران‌چیان اظهار کرد: مسائل اقتصادی ایران به‌ویژه در چندسال اخیر همواره از موضوعات مورد توجه مسؤولان کشور و در راس آنها مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بوده است.

وی افزود: نامگذاری سال‌ها با عنوان اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حماسه سیاسی و اقتصادی، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی: اقدام و عمل و در نهایت حمایت از کالای ایرانی، بیانگر دقت نظر و توجه عمیق مقام معظم رهبری به چالش‌های فراوان اقتصاد ایران است.

دبیر اجرایی همایش‌های اقتصاد ایران تصریح کرد: در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری، موفق به برگزاری متوالی هفت دوره همایش ملی دانشجویی و یک دوره همایش ملی در زمینه اقتصاد ایران شود.

طهران‌چیان گفت: با توجه به چشم‌انداز فرصت‌ها و چالش‌های فراروی اقتصاد ایران در شرایط کنونی و در سال حمایت از کالای ایرانی، دانشگاه مازندران تصمیم دارد در سایه توجه پروردگار، همزمان با برگزاری هشتمین همایش ملی دانشجویی اقتصاد ایران در روز یک‌شنبه  23 اردیبهشت ماه امسال، دومین همایش ملی اقتصاد ایران را نیز در روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه امسال برگزار کند.

وی بیان کرد: تبادل آخرین یافته‌های علمی پژوهشی، نگرش و ارائه تحلیل‌های علمی در مورد فرصت‌ها و چالش‌های فراروی اقتصاد ایران در چهارچوب الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و اقتصاد دانش‌بنیان از جمله اهداف برگزاری این همایش‌ها هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران گفت: استقبال کم‌نظیر دانشجویان، پژوهشگران و استادان فرهیخته سراسر کشور از این همایش در دوره‌های قبل، عزم دانشگاه مازندران به‌عنوان تنها برگزارکننده همایش ملی دانشجویی باسابقه هفت سال برگزاری را در تداوم این راه و برگزاری منظم و سالانه این همایش در بالاترین کیفیت، مصمم‌تر کرده که امیدواریم ثمرات این پژوهش‌ها راه‌گشای مسائل اقتصاد ایران در آینده باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top