تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/02/26 - 23:35
کد خبر: 266034

رضا حسینقلی زاده:

دانشگاه آزاد شبستر در ۱۴ رشته دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد شبستر گفت: با توجه به آغاز انتخاب رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تعداد رشته‌های فعال واحد شبستر در مقطع دکتری تخصصی به ۱۴ رشته رسید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا حسینقلی‌­زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر بیان کرد: انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده‌اند، از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

رضا حسینقلی‌­زاده با توجه به اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد شبستر با توجه به وجود ۱۴ رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی و بیش از ۶۰ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد شبستر ادامه داد: وجود ۱۸۵ نفر اعضای هیات علمی که بیشترشان در مرتبه علمی استادیار و بالاتر مشغول به انجام وظیفه هستند نشان دهنده توان علمی این واحد دانشگاهی بسیار بزرگ در منطقه شمال غرب کشور بوده و در این راستا می­‌توان از داشتن ۱۴ رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی و بیش از ۶۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد نام برد که معیار خوبی برای تائید کیفیت بالای تدریس و اعتبار مدارک صادره در مقطع دکتری است.

وی ۱۴ رشته­ مصوب واحد شبستر در دفترچه ثبت‌نام دکتری تخصصی سال ۹۷ را به شرح زیر عنوان کرد: بهداشت خوراک دام با کد رشته ۱۰۵۴۱؛ زبان و ادبیات فارسی با کد رشته ۲۰۱۰۱؛ ریاضی– جبر با کد رشته ۳۰۱۱۲؛ مهندسی کامپیوتر– هوش مصنوعی و رباتیک با کد رشته ۴۱۰۴۴؛ مهندسی عمران– سازه با کد رشته ۴۰۴۷۱؛ معماری منظر با کد رشته ۶۰۲۳۱؛ معماری با کد رشته ۶۰۲۰۶؛ مهندسی برق– قدرت با کد رشته ۴۰۱۲۳؛ مهندسی برق – الکترونیک با کد رشته ۴۰۱۰۱؛ تاریخ فرهنگ و تمدن ایران دوره اسلامی با کد رشته ۲۱۱۳۸؛ علوم دامی– ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور با کد رشته ۵۰۱۵۳؛ علوم دامی- تغذیه دام با کد رشته ۵۰۱۱۸؛ مهندسی کامپیوتر– سیستم‌های نرم افزاری با کد رشته ۴۱۰۰۲؛ تاریخ – تاریخ ایران بعد از اسلام با کد رشته ۲۱۱۱۵.

داوطلبان با مراجعه با سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org می‌­توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شبستر اقدام کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top