تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/04/04 - 22:02
کد خبر: 270411

دانشگاه کاشان «هوشمند» می‌شود

رئیس دانشگاه کاشان بابیان اینکه در حال حاضر سرویس‌دهی در دانشگاه‌ها با سیستم‌های سنتی قدیمی ارائه می‌شود، گفت: آمارها نشان می‌دهند 91 درصد دانشجویان با تلفن همراه مأنوس هستند و هر روز 150 مرتبه به موبایل خود مراجعه می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، عباس زراعت بابیان اینکه در حال حاضر سرویس‌دهی در دانشگاه‌ها با سیستم‌های سنتی قدیمی ارائه می‌شود که ناقص بوده و در شأن یک دانشگاه پیشرفته و اساتید، دانشجویان و کارکنان نیست، افزود: آمارها نشان می‌دهد 91 درصد دانشجویان با تلفن همراه کار می‌کنند و هرروز 150 مرتبه به موبایل خود مراجعه می‌کنند بنابراین زندگی الکترونیکی به‌صورت الزامات زندگی درآمده است و باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کاشان و شرکت مبین ایران وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در برقراری سیستم‌های یکپارچه دانشگاه هوشمند، اضافه کرد: به‌موجب این تفاهم‌نامه مقررشده است ظرف مدت حداکثر 4 ماه شناسایی، طراحی و معماری کلان سکوی ارائه سرویس‌های یکپارچه دانشگاه هوشمند با رویکرد یکی از روش‌های Bot،Boo،Boot  اجرا و راهبری شود.

رئیس دانشگاه کاشان با شاره به اینکه در این سیستم یک سیم‌کارت دانشجویی هوشمند با برند دانشگاه کاشان در اختیار دانشجو و همکاران قرار می‌گیرد تا تمام فعالیت‌های خود را با آن انجام دهند، اظهار کرد: امیدواریم اول مهر که دانشجویان به دانشگاه مراجعه می‌کنند شاهد اتفاقات جدیدی باشند و با دانشگاه متفاوت روبرو شوند.

زراعت ادامه داد: پرداخت یکپارچه الکترونیکی، انتقال و میهمانی، اخبار دانشگاه، مشاوره آنلاین، جزوات درسی، خریدوفروش، تبلیغات و اصولاً تمام فعالیت‌ها قابل انجام به‌صورت الکترونیکی و با قیمت ارزان است و حتی می‌تواند برای اعضای دانشگاه درآمدزایی داشته و تبدیل به یک محیط کسب‌وکار شود ازجمله قابلیت‌های این سیستم است.

وی افزود: این سیستم که موجب توسعه دانش‌بنیان شده و لازمه یک دانشگاه مترقی است برای نخستین بار در دانشگاه کاشان به‌صورت پایلوت انجام می‌شود و زمینه تبدیل این دانشگاه به دانشگاه نسل چهارم است.

رئیس دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: در این طرح تمامی سرویس‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی، اداری و … در قالب یک اپلیکیشن جامع ارائه می‌شود و موجب چابکی، سرعت، کیفیت در فعالیت‌ها و بسیاری تحولات دیگر می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top