تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/04/26 - 15:39
کد خبر: 273417

سرپرست دانشگاه خوارزمی: باید از ظرفیت ۷۰۰ بازنشسته دانشگاه استفاده کنیم

سرپرست دانشگاه خوارزمی در خصوص استقرار هیئت رئیسه در شعبه کرج و تهران گفت: هرکدام از واحد‌های کرج و تهران وزنی دارند که من تاکنون تصمیمی برای استقرار هیئت رئیسه دراین واحد‌ها نگرفته ام تا با خرد جمعی تصمیم بگیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، عزیزالله حبیبی سرپرست دانشگاه خوارزمی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست این دانشگاه که ظهر امروز برگزار شد گفت: رویکرد عقل جمعی وخرد جمعی می‌تواند کاری کند تا برای فعالیت هایمان تدبیر لازم را اتخاذ کنیم چرا که دانشگاه خوارزمی یک هویت کامل و واحد دارد و مهم نیست که این دانشگاه در کجا مستقر است مهم این است که اقشار مختلف دانشگاهی برای سرپا نگه داشتن دانشگاه موی خود را سفید کرده اند و سرلوحه کار ما دفاع از کیان کل دانشگاه است.

وی افزود: ارتقای سطح دانشگاه خوارزمی در مدارج بالا از دیگر فعالیت‌هایی است که ما می‌خواهیم انجام دهیم و امیدواریم با حرکت و جهشی که وجود دارد بتوانیم جزو ۵ دانشگاه برتر کشور قرار بگیریم.

حبیبی ادامه داد: تاکید بر شایسته سالاری و استفاده از افراد براساس توانایی از دیگر برنامه‌های ماست و به کارگیری افراد اصلح نیز در دستور کار ما قرار دارد همه اعضای هیئت علمی و کارکنان جزو هیئت اجرایی محسوب می‌شوند و اگر چنین نباشد نمی‌توانیم حرکت جدی داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: یکی از محور‌های اصلی و جدی ما رسیدن به دانشگاه نسل سوم و کارافرین است که پا را از قالب‌های آموزشی پژوهشی محض فراتر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: بهتر است موضوع کارافرینی و دانشگاه نسل سوم در این دانشگاه بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد و یکی دیگر از مسائلی که در آن تاکید داریم استقلال دانشکده‌ها و واگذاری اختیارات در همین چارچوب می‌باشد. البته این به این معنی نیست که همه قدرت در دستان رئیس دانشگاه باشد و فقط او باشد که تصمیم گیری کند، اما می‌خواهیم اختیارات را در سطح دانشگاه تقسیم کنیم و هم چنین استانداردسازی فرایند‌های سخت افزاری و نرم افزاری را نیز در برنامه داریم.

حبیبی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه فعالیت بین المللی وارد شویم باید از ورودی تا اتاق فکر و عملیات سازی توسط کارشناسان انجام شود و امکان تعاملات بین المللی را برای آن‌ها فراهم کنیم.

سرپرست دانشگاه خوارزمی در خصوص استقرار هیئت رئیسه در شعبه کرج و تهران توضیح داد: هرکدام از واحد‌های کرج و تهران وزنی دارند که من تاکنون تصمیمی برای استقرار هیئت رئیسه دراین واحد‌ها نگرفته ام تا با خرد جمعی تصمیم بگیریم.

وی با تاکید بر تکریم و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی دانشگاه گفت: ما ۷۰۰ بازنشسته شامل اعضای هیئت علمی و کارکنان داریم که نیاز داریم با برنامه ریزی از توان و پتانسیل این افراد استفاده کنیم. این دانشگاه زمانی که دانشگاه تربیت معلم بود نیز به خوبی و به شایستگی معلمان را تربیت می‌کرد و از زمانی که وارد ماموریت جدید پژوهشی وتحصیلات تکمیلی شدیم نیاز به لوازم کار داریم که این به خوبی دیده نشده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top