تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/05/09 - 20:40
کد خبر: 275687

قیمت یخچال فریزر ایرانی

اگر می خواهید یخچال را در کنار دیوار قرار دهید توجه داشته باشید به هنگام باز کردن کامل درب به طرف دیوار نباشد. در صورتی که یخچال مابین کابینت ها یا نزدیکی دیوار نصب می شود، حداقل 5 سانتی متر فضا برای گردش لولاها در نظر بگیرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شاید شما هم همانند با بسیاری از افراد فکر کنید هرچه پول بیشتری بدهید، محصول بهتری خواهید خرید؛ اما باید بدانید در مورد خرید یخچال فریز اینچنین نیست. اولین نکته در خرید این محصول این است که باید با نیاز شما هماهنگی داشته باشد. گران‎ترین یخچال در صورتی که در آشپزخانه شما جا نشود، بی فایده است. افراد مسن از طرف دیگر به یخچال فریز هوشمند نیاز ندارند. پیش از اقدام به خرید یک یخچال فریز بایستی به دو نکته مهم توجه کنید یعنی ابعاد موجود در فضای آشپزخانه و عادات خرید.

  1. ابعاد

بایستی بدانید دقیقا چه میزان فضا از آشپزخانه را باید به یخچال فریزر اختصاص دهید. توجه داشته باشید یخچال فریزرها تک سایز نیستند.

ورودی یخچال

اندازه ورودی یک یخچال بسیار مهم است. اگر فضای آشپزخانه محدود است پیش از خرید عرض، ارتفاع و عمق این محدوده را اندازه بگیرید. حداقل دو سانتی‎متر از فضا در اطراف را برای تنفس دستگاه و ممانعت از گرم شدن آن در نظر بگیرید.

فضای لازم برای باز شدن درب

اگر می‎خواهید یخچال را در کنار دیوار قرار دهید توجه داشته باشید به هنگام باز کردن کامل درب به طرف دیوار نباشد. در صورتی که یخچال مابین کابینت‎ها یا نزدیکی دیوار نصب می‎شود، حداقل 5 سانتی‎متر فضا برای گردش لولاها در نظر بگیرید.

اندازه‌یورودیآشپزخانه

سختی‎های حمل و نقل یخچال زمانی که متوجه شوید محصول خریداری شده وارد آشپزخانه نمی‎شود دو برابر می‎شوند. ابعاد ورودی را فراموش نکنید بسنجید.

  1. عادات خرید و آشپزی

این نکته در انتخاب ظرفیت یخچال فریزر اهمیت خود را نشان می‎دهد. سبک زندگی در انتخاب یخچال بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر عادت به ذخیره مواد غذایی ندارید، نیازی به خرید یک محصول بزرگ نیز نیست یا اگر میزان نوشیدنی مصرفی شما بالا است بایستی جای قرارگیری بطری‎ها را بررسی کنید به اندازه نیاز باشد. علاوه بر آن مدیریت بخش فریزر نیز مهم است چون اگر به عنوان مثال یک پیتزای کامل را می‎خواهید در آن قرار دهید بایستی طبقه‎بندی آن مناسب با نیاز شما باشد.

نکاتنگهداری

پس از خرید یخچال فریزر اگر می‎خواهید دستگاه شما با روز اول خرید فرقی نداشته باشد و کیفیت ظاهری و کارکرد آن افت نکند نکات زیر را دنبال کنید:

  • هر چند وقت یک بار گرد و غبار قرار گرفته بر روی کویلها و فشرده‎سازی‎های عقب یخچال را تمیز کنید.
  • هر سال یا سالی دو مرتبه نوار اطرف درب‎های یخچال را تمیز کنید. انباشته شدن جرم بر روی این نوار سبب بسته نشدن درست درب یخچال یا فریزر و نفوذ هوا یا رطوبت به داخل آن می‎شود. در نتیجه موتور دستگاه برای خنک نگه داشتن فضای درونی یخچال باید فشار بیشتری را متحمل شود.
  • فیلتر تصفیه آب را به شکل منظم عوض کنید. اغلب اوقات زمان تعویض این فیلترها پس از 3 یا 6 ماه بسته به میزان مصرف است.
  • فیلتر هوای یخچال را به شکل منظم عوض کنید تا هوای درون یخچال تازه بماند. معمولا هر شش ماه یک مرتبه این فیلتر باید عوض شود.

این روزها خرید لوازم خانگی ایرانی در بین مردم با استقبال قابل توجهی روبرو شده است و افراد برای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب به منابع معتبر زیادی مانند وب‎سایت‎های اینترنتی یا پرس و جو از افراد رو می‎آورند. از طرف دیگر قیمت یخچال ایرانی یکی از فاکتورهای مهم برای افرادی است که قصد تشکیل زندگی را دارند.

باید بگوییم که بهترین یخچال فریزرهای ایرانی را برندهایی مانند هیمالیا، امرسان، اسنوا، الکترواستیل، پارس و غیره می‎سازند. قیمت یخچال فریزر ایرانی در مقایسه با رقبای خارجی آن‎ها به مراتب کمتر است چون هزینه تولید لوازم خانگی در کشور ما از واردات برندهای خارجی تا حد زیادی کمتر است. علاوه بر این برندهای ایرانی از نظر کیفیت نیز چیز کمی ندارند و برای یک زندگی راحت انتخاب خوبی به شمار می‎روند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top