تاریخ انتشار: جمعه 1397/06/09 - 01:07
کد خبر: 280111

توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر صورت گرفت؛

هدیه خاص دانشجویان به رئیس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی +عکس

هدیه خاص دانشجویان به رئیس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی +عکس

پویش «امضای ما تضمین است» برای مطالبه از رییس جمهور، به عنوان اجرایی ترین مسئول کشور راه اندازی شده، البته مطالبه ای متفاوت، مطالبه ای برای مذاکره؛ اما این بار مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارسال هدیه ای به رئیس جمهور 16 راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور را ارائه دادند. این راهکارها مدتی است در قالب پویش «امضای ما تصمین» صورت گرفته است و متخصصان دانشگاهی با ارائه راهکارهایی، برای حل مشکلات اقتصادی کشور اعلام آمادگی کرده اند.سید حمیدرضا مجتبوی دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیردر گفتگویی با «دانشجو»، گفت: پویش امضای ما تصمین است، از روز25 مرداد بطور رسمی آغاز به کار کرد و به مدت دوهفته به فعالیت خود ادامه داد.طی این پویش، «شانزده بعلاوه یک» راهکار را جایگزین برجام ها پیشنهاد کردیم و از رییس جمهور درخواست کردیم بجای انتظار کشیدن برای بازسازی پل های فروریخته توسط آمریکا یا باقی ماندن بر وعده و وعید های اروپا نسبت به برجام، به ظرفیت های داخلی توجه کرده و راهکار های متخصصین داخلی را برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی پیش بگیرند.

هدیه خاص دانشجویان به رئیس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی +عکس

او افزود: در ادامه این راهکار ها، بیانیه و طوماری تهیه شد که در نمازجمعه با استقبال بسیار مناسب مردم عزیز، بالغ بر 2000 امضا جمع آوری شد و لطف خود را از ما دریغ نکردند. به انضمام آن، بیانیه پویش بصورت الکترونیکی هم در دسترس هموطنان قرار گرفت و تعداد زیادی از دانشجویان، فعالین دانشجویی و فعالین دانشجویی سابق من جمله جناب آقای محمد حسین قائد شرف (دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت)، اسماعیل کوهی مقدم (دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت) ، صادق شهبازی (دبیر اسبق جنبش عدالتخواه) و زهرا سادات رضوی علوی (عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت) به کمپین پیوستند.

دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در انتهای این پویش ، راهکار های تهیه شده توسط انجمن اسلامی برای برون رفت از شرایط نامناسب اقتصادی، درقالب هدیه ما به مناسبت هفته دولت، برای دفتر ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شد.خواسته ی ما از هیئت دولت این بود که بجای آمریکا با ما مذاکره کنند و ما امضا میکنیم که پیش گرفتن راهکارهای متخصصین داخلی حل کننده بخش اعظم مشکلات ماست. و آقای روحانی، امضای ما، برخلاف امضای کری، تضمین است. باشد که آقای روحانی و هیئت محترم دولت، بیشتر به ظرفیت های داخلی کشور توجه کنند و نگاه خود را بجای غربی ها، به داخل کشور و جوانان و دانشجویان ایران عزیز اسلامی معطوف سازند.

از سوی دیگر مریم آخوندی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان امیرکیبر نیز چندی پیش در گفت وگویی با فارس، درباره راه اندازی این پویش گفت: در روزهایی که مردم از مشکلات اقتصادی گله مندند و متاسفانه عمل جدی، تخصصی و سریع از سوی مسئولین به چشم نمی خورد، بر آن شدیم تا به کمک مسئولین شتافته و آنها را به گره گشایی از مشکلات مردم واداریم.

او ادامه داد: پویش «امضای ما تضمین است» برای مطالبه از رییس جمهور، به عنوان اجرایی ترین مسئول کشور راه اندازی شده، البته مطالبه ای متفاوت، مطالبه ای برای مذاکره؛ اما این بار مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران.

نائب واحد سیاسی  انجمن اسلامی دانشجویان امیرکیبر تاکید کرد: مدت‌هاست متخصصین جوان حوزه‌های مختلف کشور به تحقیق و بررسی پرداخته و به راهکارهایی رسیده اند که عمل کردن به آن ها چاره مشکلات امروز کشورمان است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top